کد خبر:32840
پ

تامی آبراهام : مورینیو به من گفت باید در زمین هیولا باشی!

مهاجم سابق چلسی می‌خواهد تبدیل به بازیکنی فیکس برای تیم ملی انگلیس شود و می‌داند که باید در سطح بالاتری بازی کند تا این اتفاق بیفتد.   تامی آبراهام : مورینیو به من گفت باید در زمین هیولا باشی! تامی آبراهام، مهاجم تیم ملی انگلیس می گوید که انتقالش به آ اس رم در تابستان […]

مهاجم سابق چلسی می‌خواهد تبدیل به بازیکنی فیکس برای تیم ملی انگلیس شود و می‌داند که باید در سطح بالاتری بازی کند تا این اتفاق بیفتد.

 

تامی آبراهام : مورینیو به من گفت باید در زمین هیولا باشی!

تامی آبراهام، مهاجم تیم ملی انگلیس می گوید که انتقالش به آ اس رم در تابستان به او کمک می کند تا کیفیت بازی اش را به لطف موارد فنی که مورینیو به او می گویدبهبود بخشد. این بازیکن 24 ساله استمفورد بریج را به مقصد سری آ ترک کرد، زیرا او تلاش می کرد تا خود را به عنوان اولین گزینه شماره 9 در سطح باشگاهی قرار دهد و شانس های بین المللی خود را افزایش دهد، زیرا تحت نظر توماس توخل در رتبه اول قرار داشت. او تاکنون پنج گل برای باشگاه جدیدش زده است، اما مشخصاً در فصل 2021/22 تقریباً به همان اندازه برای رم بازی کرده است که در کل فصل 20/21 در چلسی، جایی که از مارس به بعد به سختی در آن بازی کرد.
آبراهام در پاسخ به این سوال که مورینیو چه چیزی به او گفته که منجر به پیشرفت در بازی اش شود، به این نکته اشاره کرد که او باید مهاجم سخت تری برای مدافعان باشد تا بتواند با آنها برخورد کند، نه از نظر توانایی فنی، بلکه فیزیکش در زمین. او گفت: “فقط واقعاً یک هیولا باشید!”
فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که او گفت این بود که من خیلی بازیکن خوبی بودم و باید با بالا رفتن سن به عنوان مهاجم، آن روحیه تهاجمی را نشان می دادم. همیشه این نیست که در زمین خوب باشیم. شما به آن شخصیت نیاز دارید، برای ترساندن مدافعان به آن حضور نیاز دارید و فکر می‌کنم این چیزی است که من یاد می‌گیرم و در آن بهتر می‌شوم.” آبراهام با جزئیات بیشتر انتقال خود از انگلیس به ایتالیا، انگیزه های خود را در آزمایش خود در خارج از کشور فاش کرد و اذعان کرد که مبارزه برای حضور در تیم انگلیس برای جام جهانی قطر 2022 تا حدی مورد توجه بوده است. «همیشه سخت است، حرکت کردن و تجربه کردن یک کشور متفاوت و فرهنگ متفاوت. «احساس می‌کردم که هر چه زودتر در آن جا مستقر شوم، بهتر است و شروع به یادگیری انواع مختلف فوتبال و سبک‌های مختلف کردم. من رفته ام تا بال هایم را باز کنم و امیدوارم بتوانم سطح عملکردی را که برای ماندن در تیم نیاز دارم حفظ کنم. البته [جام جهانی] در پس ذهن من بود، اما واقعاً فقط می خواستم فوتبال بازی کنم. برای من، این هنوز اول راه است و فقط احساس می‌کردم باید بیرون بروم و بازی‌هایی انجام دهم تا پیشرفت کنم و به بالاترین سطح برسم و امیدوارم بتوانم به تلاشم ادامه دهم.»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید