کد خبر:27841
پ

تاریخ دربی 96 در جام حذفی 1400 کی است؟

پس از قرعه کشی روز گذشته مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، دو تیم استقلال و پرسپولیس می بایست در این مرحله به مصاف هم بروند و سازان لیگ نیز اعلام کرد این بازی می بایست در تاریخ 24 تیر در ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.   تاریخ دربی 96 در جام […]

پس از قرعه کشی روز گذشته مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، دو تیم استقلال و پرسپولیس می بایست در این مرحله به مصاف هم بروند و سازان لیگ نیز اعلام کرد این بازی می بایست در تاریخ 24 تیر در ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

تاریخ دربی 96 در جام حذفی 1400 کی است؟

تاریخ دربی 96 در جام حذفی 1400 کی است؟

دو تیم که در فصل گذشته در نیمه نهایی به مصاف هم رفته بودند در ففصل جاری در یک چهارم نهایی با هم دیدار خواهند کرد. بازی قبل دو تیم در لیگ با نتیجه 1 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید اما بازی قبل دو تیم در جام حذفی در ضربات پنالتی با نتیجه 6 بر 3 به سود استقلال به پایان رسیده بود و با توجه به بازیکنان با کیفیتی که در هر دو تیم حضور دارند به نظر می رسد هواداران فوتبال می بایست منتظر برگزاری یک دربی جذاب در جام حذفی باشند.

 

در سالهای اخیر تیم استقلال عملکرد بهتری در جام حذفی نسبت به پرسپولیس در ماف های رو در رو داشته و بهترین برد این تیم نیز در همین جام حذی با نتیجه 3 بر 0 به دست آمده که اتفاقا فرهاد مجیدی نیز در آن تیم بازی می کرد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید