کد خبر:36570
پ

تاج قهرمانی بر سر تاج فوتبال اسپانیا | قهرمانی سی و پنجم رئال مادرید

شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه 4 بر 0 از سد اسپانیول بگذرد و به سی و پنجمین عنوان قهرمانی خود در فوتبال اسپانیا دست پیدا کند و از این حیث به پرافتخارترین تیم فوتبال اسپانیا تبدیل شود.   تاج قهرمانی بر سر تاج فوتبال اسپانیا | قهرمانی سی و پنجم رئال […]

شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید توانست با نتیجه 4 بر 0 از سد اسپانیول بگذرد و به سی و پنجمین عنوان قهرمانی خود در فوتبال اسپانیا دست پیدا کند و از این حیث به پرافتخارترین تیم فوتبال اسپانیا تبدیل شود.

 

تاج قهرمانی بر سر تاج فوتبال اسپانیا | قهرمانی سی و پنجم رئال مادرید

تاج قهرمانی بر سر تاج فوتبال اسپانیا | قهرمانی سی و پنجم رئال مادرید

کارلو انچلوتی سرمربی رئالی ها با کسب این عنوان قهرمانی، کلکسیون خود در قهرمانی در 5 لیگ معتبر اروپایی را تکمیل کرد و به یکی از تاریخ سازان فوتبال جهان تبدیل شد که در هر 5 لیگ معتبر اروپایی به عنوان قهرمانی در قامت مربی رسیده است. رئال مادرید با 81 امتیاز از 35 بازی در صدر جدول لالیگا قرار گرفت و این در حالیست که فاصله این تیم با تیم دوم یعنی سویا بسیار زیاد بود چرا که سویا با 67 امتیاز در جایگاه دوم قرار داشت و در 3 هفته باقیمانده شانسی برای قهرمانی این تیم در لالیگا وجود نداشت.

 

در کسب این عنوان قهرمانی کریم بنزما و وینیسیوس جونیور نقش به سزایی داشتند و بیش از 71 درصد گلهای به ثمر رسیده رئال مادرید در فصل جاری لالیگا را این دو بازیکن برای انچلوتی و هواداران رئال به ثمر رساندند.اخرین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فصل 2019-2020 باز می گردد که همراه با زیدان، جشن برپا کردند.

 

رئال مادرید که به تیم سلطنتی ژنرال فرانکو در اسپانیا مشهور است و نماد تاج نیز در لوگوی این تیم دیده می شود، حالا از حیث تعداد جام های کسب شده هم از بارسلونا پیشی گرفت تا به پرافتخارترین تیم فوتبال اسپانیا چه به لحاظ تعداد جام و چه به لحاظ مرغوبیت جام ها تبدیل شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید