کد خبر:13024
پ

تائید کمک 7 میلیاردی عضو هیئت مدیره استقلال برای جذب گل محمدی در پرسپولیس

برنامه شب گذشته فوتبال برتر با حواشی زیادی همراه بود و محمدحسین میثاقی، اتفاقات و حواشی مختلف باشگاه استقلال در یکسال اخیر را جراحی کرد تا مشخص شود کدام یک از اعضای هیئت مدیره یا مدیران عامل استقلال به هواداران این تیم در خصوص موارد مختلف دروغ گفته اند و کدام یک صادقانه و خالصانه […]

برنامه شب گذشته فوتبال برتر با حواشی زیادی همراه بود و محمدحسین میثاقی، اتفاقات و حواشی مختلف باشگاه استقلال در یکسال اخیر را جراحی کرد تا مشخص شود کدام یک از اعضای هیئت مدیره یا مدیران عامل استقلال به هواداران این تیم در خصوص موارد مختلف دروغ گفته اند و کدام یک صادقانه و خالصانه برای این تیم کار کردند.

 

تائید کمک 7 میلیاردی عضو هیئت مدیره استقلال برای جذب گل محمدی در پرسپولیس

تائید کمک 7 میلیاردی عضو هیئت مدیره استقلال برای جذب گل محمدی در پرسپولیس

اسماعیل خلیل زاده که مهمان حضوری این برنامه بود، با اسناد صوتی و نوشتاری زیادی که به استودیو فوتبال برتر آورده بود بر علیه احمد سعادتمند مواردی را مطرح کرد و مدیرعامل سابق استقلال (سعادتمند) نیز در دفاع از خود روی خط تلفنی برنامه آمد و مواردی را مطرح کرد که قضاوت در خصوص موارد مطرح شده را بر عهده هواداران استقلال می گذاریم. اما نکته جالب که در لا به لای صحبتهای طرفنی دعوا شاید کمتر به آن پرداخته شد، کمک 7 میلیارد موسوی (عضو پیشین هیئت مدیره استقلال) به باشگاه پرسپولیس در بزنگاه جذب یحیی گل محمدی از شهر خودرو بود که در آن مقطع نیز این قضیه به شکل مبهمی مطرح شد اما شب گذشته به طور رسمی این موضوع اعلام شد تا هواداران فوتبال بدانند در چه خیمه شب بازی گرفتار شده اند!

خیمه شب بازی که عضو هیئت مدیره یک تیم، با کمک مالی به تیم رقیب برای جذب سرمربی جدید این تیم کمک می کند و پس از آن نیز دوستان در وزارت ورزش مدعی می شوند هیچ مهندسی در نتایج لیگ انجام نشده و نمی شود! اگر اعضای هیئت مدیره یک تیم فوتبال در دنیا برای جذب یک مربی یا بازیکن خوب به تیم رقیب، کمک مالی کردند، آنگاه وزیر ورزش نیز می تواند ادعا کند در این خصوص مهندسی انجام نشده است اما اعلام رسمی این مورد را می توان مصادق بارز و آشکار مهندسی نتایج در لیگ برتر دانست چرا که به واسطه این انتقال که در مدت زمان کوتاهی صورت گرفت، بسیاری از حواشی باشگاه رقیب استقلال به سرعت جمع شد که اگر اینگونه نمی شد چه بسا بحران ها و حواشی زیادی به سراغ پرسپولیس می آمد و نه تنها به قهرمانی لیگ نمی رسید بلکه حتی قادر به صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا نیز نبود.

 

به واقع باید به حال این فوتبال تاسف خورد که هواداران فوتبالش تنها شاهد خیمه شب بازی  آقایان هستند چرا که همه چیز از قبل مشخص شده و نفراتی که این شو را باید اجرا کنند نیز معلوم هستند. به جرات می توان ادعا کرد حتی جنجال شب گذشته دو مدیر بلندپایه استقلال در برنامه فوتبال برتر نیز جزئی از این نمایش و خیمه شب بازی بوده است چرا که آقایا ندر 4 سال گذشته انواع و اقسام روش ها برای تضعیف این تیم را به کار برده اند و در جدیدترین مورد، به سراغ حاشیه سازی از این طریق رفتند تا تیم یک دست محمود فکری را از لحاظ روانی با چالش و مشکل مواجه کنند.

 

در طنز موضوع فوق الذکر همین بس که فقط چند لحظه تصور کنید، مالک متمول تیم منچستریونایتد برای جذب یورگن کلوپ به لیورپول (رقیب سنتی) کمک مالی کرده باشد!  اتفاقی مضحک و نشدنی در عالم واقعیت که تنها در ایران است که این قبیل موارد را شاهد هستیم.

دیدگاه کاربران 12 دیدگاه
  • روح اله 18 نوامبر 2020 / 12:29 ق.ظ

    خدا رو شکر می بینم که پوکر پرسپولیس کبیر بدجور سوزوندتت.

  • امیرتاجیک 18 نوامبر 2020 / 12:19 ق.ظ

    این بیشرفها برای جلوگیری ازپیشرفت استقلال به هرکثافت کارری دست میزنند.دعوای دیشب دومدیرهم درراستای همین تفکربوده.
    برای لنگیها هم متاسفم که بااینکه میدونندقهرمانی های دوسه سال اخیرشان چطوری بدست اومده بازهم دلشون خوشه.
    بابامسعودتون که برکناربشه بایدباوحدت باغملک رقابت کنید.

  • ابی 17 نوامبر 2020 / 6:11 ب.ظ

    فرهاد دوآتیشه حالت خوب نیستا فکرکنم یا بچه ای یا کراک زدی با همین توهماتت تنهات می زاریم

  • راتین 17 نوامبر 2020 / 2:08 ب.ظ

    خداروشکر ،اقای موسوی از اولش هم پرسپولبسی بوده،بخاطر وزیز رفت استقلال

  • روزبه 17 نوامبر 2020 / 12:55 ب.ظ

    نویسنده بزرگوار مگه از جیب تو داده پولش خودشه به هرکی دلش میخواد میده مهندسی نتایج رو از کجا اوردی مگه به زور ازش گرفتن دادن پرسپولیس .توهم داری مثل متوهمان نتایج لیگ حتما یه دکتربرو اینقدر هم علیه پرسپولیس ننویس اصلا بنویس کی به اینا اهمیت میده

    • منصف 17 نوامبر 2020 / 3:59 ب.ظ

      اینکه از جیب نویسنده یا موسوی داده شده باشه مهم نیست مهم اینه که کجای دنیا مدیران یه تیم به رقیبشون کمک مالی میکنن ؟ مهندسی نتایج فقط گل زدن نیست با هزارتا روش دیگه میشه نتایج رو رقم زد که اینم یه نمونه ش بوده و نویسنده هم به درستی اشاره کرده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید