کد خبر:4446
پ

تائید بازداشت مدیر پرسپولیس توسط سربازارن گمنام امام زمان | انصاری فرد بعدی است؟

علی رغم انکار و تکذیب باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم بازداشت یکی از مدیران این تیم به سبب فساد مالی که در باشگاه پرسپولیس داشته است، روابط عمومی وزارت ورزش با صدور اطلاعیه ای این مورد را تائید کرد.   پای پسر سلطانی فر هم در بازداشت های اخیر در باشگاه پرسپولیس گیر است   […]

علی رغم انکار و تکذیب باشگاه پرسپولیس مبنی بر عدم بازداشت یکی از مدیران این تیم به سبب فساد مالی که در باشگاه پرسپولیس داشته است، روابط عمومی وزارت ورزش با صدور اطلاعیه ای این مورد را تائید کرد.

 

پای پسر سلطانی فر هم در بازداشت های اخیر در باشگاه پرسپولیس گیر است

 

پولشویی در باشگاه پرسپولیس از زمان محمود احمدی نژاد تا حسن روحانی

 

وزارت ورزش: یکی از مدیران پرسپولیس بازداشت شد!

روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت یک نفر از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

 

«بسم الله الرحمن و الرحیم

با عرض تبریک ایام مبارک دهه ولایت به اطلاع هواداران فهیم و پرشور فوتبال می‌رساند.

ضمن تکذیب موارد مطرح شده در برخی از رسانه‌های معاند و در راستای  مبارزه با فساد در ورزش با پیگیری‌های این وزارتخانه و اقدام سربازان گمنام امام زمان(عج) در وزارت اطلاعات یکی از مدیران میانی یک باشگاه ورزشی پایتخت با حکم مقامات قضایی بازداشت شد.

بدیهی است، اقدامات لازم برای مبارزه با فساد در ورزش با قوت و قدرت و با هماهنگی مسئولین دو وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات تداوم خواهد داشت.»

 

ورزش سه نوشت: بنابر این گزارش، از حدود چهار ساعت قبل اخباری مبنی بر اینکه یکی از مدیران باشگاه‌های پرسپولیس را بازداشت کرده‌اند، اعلام شد ولی برخی مدیران این تیم از جمله رضا یلوه، معاون اقتصادی پرسپولیس خبر بازداشت خود را تکذیب کردند.

اما طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ما رسیده، خبر منتشر شده توسط وزارت ورزش و جوانان، مربوط به بازداشت یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس است.

 

گفتنی است، از چند هفته قبل وزارت ورزش و جوانان خبر از مبارزه با فساد در ورزش و به ویژه فوتبال داده بود  که امروز سه‌شنبه نخستین اقدام در این راستا انجام شد.

 

به نظر می رسد مدیران متخلفی همچون محمدحسن انصاری فرد نیز به واسطه برخی اقدامات خلاف قانون خود در صف انتظار برای بازداشت قرار دارند و اینبار قوه قضائیه به طور جدی به دنبال برخورد با مدیران متخلف استقلال و پرسپولیس است.

کلیدواژه : پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید