کد خبر:18163
پ

تائید ادعای فرهاد مجیدی در مورد داور جنجالی | سید علی در شهرداری پست گرفت!

فصل گذشته در جریان بازی استقلال و فولاد سید علی داور جنجالی آن بازی با اخراج بحث برانگیز علی کریمی و در ادامه اخراج عارف غلامی به دلیل یک اعتراض معمولی که در فوتبال ایران مرسوم است،موجبات 9 نفره شدن و شکست استقلال در بازی مقابل فولاد خوزستان را فراهم کرد که سرمربی این تیم […]

فصل گذشته در جریان بازی استقلال و فولاد سید علی داور جنجالی آن بازی با اخراج بحث برانگیز علی کریمی و در ادامه اخراج عارف غلامی به دلیل یک اعتراض معمولی که در فوتبال ایران مرسوم است،موجبات 9 نفره شدن و شکست استقلال در بازی مقابل فولاد خوزستان را فراهم کرد که سرمربی این تیم جواد نکونام بود. پس از این بازی فرهاد مجیدی در افشاگری بی سابقه ای از وعده وعید گرفتن این داور برای در آوردن بازی به سود تیم فولاد خبر داد.
بد نیست بدانید بهنام ابوالقاسم پور بازیکن سابق پرسپولیس پسر عمه جوادنکونام است و کارمند شهرداری محسوب می شود؛ او در آن مقطع سمت گرفتن سیدعلی در شهرداری را تکذیب کرد اما در کمتر از یکسال، ادعاهای فرهاد مجیدی درست از آب در آمد تا برخی موارد در خصوص این داور به حقیقت پیوسته باشد.

تائید ادعای فرهاد مجیدی در مورد داور جنجالی | سید علی در شهرداری پست گرفت!

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • محمد نوروزي 23 ژانویه 2021 / 11:23 ق.ظ

    سلام حالا اضافه كنيد اعترافات آقاي نهندس عابديني در شبكه 3 رو كه زمان مديريت ايشا بازيهاي پرسپوليس رو با يه تلفن به فدراسيون و دوستان در مي آوردددد.

  • فریبا 23 ژانویه 2021 / 9:57 ق.ظ

    قوه قضاییه هم که در خواب خوش فرو رفته!
    و این است عدالت اسلامی!!!

  • بی نام 23 ژانویه 2021 / 8:10 ق.ظ

    میناوند کرونا گرفت وزیر دستور صادر کرد بهترین مراقبتها بشه ازش.انصاریان کرونا گرفت چون در استقلال هم بود وزیر قلبش نتپید و چیزی نگفت.حالا هر دو خوب میشن انشالله .اما به نظرم مرده قرمزها هم برای وزیر ارزشمند تر از مرده سایر تیمهایت

  • ناشناس 23 ژانویه 2021 / 8:06 ق.ظ

    حالا رابطه سید علی و نکونام و ابوالقاسم پور درمقایسه با رابطه ارگانیک وزارت ورزش و پرسپولیس چیز مهمی نیست.۵ ساله دارن هزاران نمونه مثل سید علی را برای پرسپولیس علم میکنند فرهاد همین یکی را دید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید