کد خبر:21107
پ

بی معرفتی محمود فکری در حق استقلال | آیا او عمداً زمان را از مربی بعدی گرفت؟

در حالی که پس از کسب نتایج ضعیف استقلال با محمود فکری در 5 هفته گذشته او از مدتها قبل چمدان خود برای خروج از باشگاه را بسته بود و امروز به طور رسمی از این تیم جدا شد، به نظر می رسد حاج محمود با تاخیر در تقدیم استعفایش به مدیران باشگاه، بی معرفتی […]

در حالی که پس از کسب نتایج ضعیف استقلال با محمود فکری در 5 هفته گذشته او از مدتها قبل چمدان خود برای خروج از باشگاه را بسته بود و امروز به طور رسمی از این تیم جدا شد، به نظر می رسد حاج محمود با تاخیر در تقدیم استعفایش به مدیران باشگاه، بی معرفتی بزرگی در حق هواداران استقلال و مربی بعدی تیم کرد.

 

بی معرفتی محمود فکری در حق استقلال | آیا او عمداً زمان را از مربی بعدی گرفت؟

بی معرفتی محمود فکری در حق استقلال | آیا او عمداً زمان را از مربی بعدی گرفت؟

فکری که جایگاه و اعتبار قبلی خود را به واسطه اصرار به ماندن در تیم ولو به هر قیمتی نزد هواداران، بازیکنان و مدیران استقلال از دست داده بود از مدتها قبل می دانست به زودی رفتنی است و با اولین شکست یا تساوی می بایست با استقلال خداحافظی کند اما او در رویه ای عجیب رتن با عزت و در حالی که در صدر جدول بود را پس زد تا امروز در شرایطی استقلال را ترک کند که هیچکس از رفتنش ناراحت نشد بلکه موجی از خوشحالی نیز نزد هواداران و برخی بازیکنان استقلال به وجود آمد.

 

فکری در حالی می توانست پس از شکست مقابل سپاهان در هته پانزدهم لیگ برتر استعفا دهد که این موضوع را با تاخیر همراه کرد تا ضربه بزرگی به مربی بعدی تیم وارد شود. شاید اگر فکری بعد از بازی استقلال و سپاهان که با شکست استقلال همراه شد  منجر به شورش خیابانی هواداران این تیم شد، استعفا داده بود، در همان مقطع سرمربی جدید این تیم انتخاب شده بود و به واسطه یک هفته تعویق در مسابقات، زمان کافی برای آماده سازی تیمش برای مصاف با مس رفسنجان در اختیار داشت اما فکری اینکار را نکرد و در عین بی خیالی در این 12-13 روزی که از بازی استقلال و سپاهان گذشته تمرینات استقلال را در اوج بی خیالی نسبت به عدم حضور مهدی قایدی یا رفتار رشید مظاهری با عزیزیان و … سپری کرد تا مشخص شود او مطمئن است بعد از بازی با مس رفسنجان با هر نتیجه ای از این تیم خواهد رفت (چه به صورت استعفا به عنوان یک فاتح و چه به صورت برکناری در صورت شکست مقابل مس رفسنجان) و برای مربی بعدی زمانی برای آماده سازی تیم باقی نخواهد ماند تا تیم را برای مصاف حساس استقلال و فولاد خوزستان که 3 روز دیگر برگزار می شود، مهیا کند.

 

در واقع فکری می دانست می رود و رفت اما هزینه این رفتن را برای مربی بعدی بسیار بالا برد که با شکست یا تساوی احتمالی در بازی بعدی، رسماً از کورس قهرمانی دور شود تا در پایان فصل نتواند بابت قهرمان کردن استقلال فخرفروشی کند. او که می توانست بعد از بازی با سپاهان استعفا دهد اینکار را نکرد تا با تساوی مقابل مس رفسنجان یک ضربه کاری دیگر به استقلال وارد کرده باشد و دو امتیاز حساس دیگر از کف این تیم برود.

 

شاید امروز فکری برای همیشه از استقلال رفت … چرا که با اقداماتی که در این مدت انجام داد هرگز راه بازگشتی به نیمکت استقلال برای او متصور نیستیم و او نیز به سرنوشت مربیان بازنده ای همچون منصوریان، مرفاوی و مظلومی دچار شد که دیگر راهی به نیمکت استقلال پیدا نخواهند کرد. او که از ابتدای فصل با جدایی عجیب از نساجی تمرکز خود را از دست داده بود در اقدامی عجیب عذر کادر پزشکی علی تیم را خواست و با بدنساز مجرب تیم قطع همکاری کرد (بدنساز فعلی سپاهان) و در انتهای بازی با فولاد در هفته دوم نیز با به کار بردن آن الفاظ زشت،، همه چیز را باخت تا از همان هفته دوم نسخه رفتن مربی که هرگز تمرکز نداشت پیچیده شود. او در این مدت همواره در جریان های حاشیه ای غرق بود و به دنبال دشمن فرضی می گشت. برخورد بد او با بازیکنان از همان هفته دوم در رفتار زشت فکری با دیاباته مشخ شد و در ادامه به میلیچ و باقری و مظاهری و ریگی و … کشیده شد تا امروز کسی از رفتن فکری مغموم نباشد چرا که اکنون هواداران این تیم می دانند استقلال از یک بحران بزرگ در بازی های آسیایی نجات پیدا کرده هست.

 

در نهایت کارمای هفته دوم فکری را گرفت و او که معتقد بود برخی از هفته دوم به او فشار می آوردند تا برکنارش کنند، هفته دوم نیم فصل دوم را ندید و از سمتش در استقلال برکنار شد تا ضعیف ترین کادر فنی چند سال اخیر استقلال که اتفاقاً استقلالی هم بودند، با خاطره ای تلخ این تیم را ترک کرده باشند. او می توانست با خاطره خوبی از این تیم کنار برود و در حالی که استقلال در صدر جدول قرار داشت استعفایش را تقدیم مدیران تیم کند اما اینکار را نکرد تا امروز همه پلهای پشت سرش برای بازگشت به نیمکت استقلال را خراب کرده باشد.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 2 مارس 2021 / 6:16 ب.ظ

    حالا تماشا کنید بی معرفتی مربی بعدی را که می تونست امروز بیاد سر تمرین چون می دونه کیه. اما ۵ روزم این لفتش میده که ۳امتیاز دیگم بپره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید