کد خبر:43885
پ

بی مصرف مثل پرویز مظلومی | بابت چه از استقلال حقوق می گیرید؟

برنامه شب گذشته فوتبال برتر علاوه بر اینکه علی فتح اله زاده را در برخی موارد رسوا کرد، وجود عوامل بی مصرفی همچون پرویز مظلومی در بدنه هیئت مدیره استقلال را هم ثابت کرد. در برنامه شب گذشته پرویز مظلومی ناخواسته اعتراف کرد که علی رغم داشتن مسئولیتی مهم در مدیریت باشگاه استقلال، اما عملاً […]

برنامه شب گذشته فوتبال برتر علاوه بر اینکه علی فتح اله زاده را در برخی موارد رسوا کرد، وجود عوامل بی مصرفی همچون پرویز مظلومی در بدنه هیئت مدیره استقلال را هم ثابت کرد.

در برنامه شب گذشته پرویز مظلومی ناخواسته اعتراف کرد که علی رغم داشتن مسئولیتی مهم در مدیریت باشگاه استقلال، اما عملاً جز گرفتن پاداش و دستمزد هیچ کار دیگری در استقلال انجام نمی دهد.

او که خود را عضو ورزشی هیئت مدیره استقلال معرفی کرد و سعی داشت تا از افتضاح مدیریتی که در این باشگاه حاکم بوده و هست شانه خالی کند حتی نمی دانست پای چه برگه هایی را امضا کرده و چه اختیاراتی را به مدیران عامل این باشگاه داده است!

مظلومی در حالی مدعی بود که نمی داند پولهای ورودی به باشگاه در کجا توسط آجورلو و فتح اله زاده خرج شده که یکی از وظایف اعضای هیئت مدیره در واقع نظارت بر عملکرد مدیرعامل است.

اوج استیصال پرویز مظلومی جایی بود که در اتهامی عجیب مدعی شد، قربان زاده که امروز موی دماغ تخلفات مالی آقایان شده، قصد دارد خودش مدیریت در باشگاه استقلال را به دست بگیرد! ادعایی واهی که از جانب فردی مطرح شد که در مقاطع مختلف توسط سلطانی فر به باشگاه استقلال وصل شد و امروز به واسطه تشکیل دو جلسه در ماه دستمزدهای نجومی می گیرد و منافع خود در باشگاه را در خطر می بیند.

به واقع فردی که تفاوت بورس و فرابورس را نمی داند در چارت مدیریت ارشد یک باشگاه چه می کند؟ وقتی چنین فردی در هیئت مدیره باشگاه حضور دارد، طبیعیست که مدیرعامل باشگاه نیز سواد ابتدایی در مسائل حسابرسی را نداشته باشد.

هر چه که هست، برنامه شب گذشته فوتبال برتر نشان داد فوتبال دولتی در ایران تا چه حد در آشفته بازار حرکت می کند که برخی افراد تا امروز با علم به مسکوت ماندن تخلفاتشان، چه خیانت هایی به بیت المال انجام داده اند.

امیدواریم در دادگاه مورد اشاره قربان زاده حق میلیون ها هوادار استقلال از بی مسئولیتی اعضای هیئت مدیره باشگاه گرفته شود و به حساب تمامی مقصرین به وجود آمدن این افتضاح مالی از وزیر گرفته تا … رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید