کد خبر:36235
پ

بی لیاقت مثل سرمربی استقلال | فرهاد سلطان ورزشگاه های خالی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در حالی برای سومین سال پیاپی در جام حذفی ناکام ماند که در دو فصل اخیر تا فینال پیش رفته بود اما شب گذشته او در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی باز هم به ساکت الهامی باخت تا مشخص شود او مرد روزهای بزرگ نیست.   بی لیاقت مثل سرمربی […]

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در حالی برای سومین سال پیاپی در جام حذفی ناکام ماند که در دو فصل اخیر تا فینال پیش رفته بود اما شب گذشته او در یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی باز هم به ساکت الهامی باخت تا مشخص شود او مرد روزهای بزرگ نیست.

 

بی لیاقت مثل سرمربی استقلال | فرهاد سلطان ورزشگاه های خالی

بی لیاقت مثل سرمربی استقلال | فرهاد سلطان ورزشگاه های خالی

مجیدی که طعم تلخ حذف از جام حذفی را شب گذشته چشید، در ادعایی عجیب به جای پرداختن به مشکلات فنی تیم خود به یکباره به داوری بازی و همچنین یک داور بازنشسته پرداخت و با حمله به سیستم داوری سعی کرد افکار عمومی را از ضعفش در چیدن ترکیب اولیه استقلال به سمت دیگری ببرد. این اتفاق در حالی رخ داد که عرب براقی شب گذشته قضاوت بی نقصی را به نمایش گذاشت و داوری بازی استقلال و نساجی بدون هیچ اشتباه تاثیرگذاری از سوی قاضی میدان، نمره قبولی گرفت.

فرهاد مجیدی که با حذف از جام حذفی به شدت تحت فشار برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قرار گرفته، خودش به خوبی می داند که چه اشتباهاتی در نیمه اول و قبل از بازی مرتکب شد. او می داند که با دست کم گرفتن حریف و بازی دادن به چند جوان بی تجربه مقابل 30 هزار تماشاگر چه اشتباه بزرگی مرتکب شد تا او مجبور شود در نیمه دوم، اشتباهات عجیب نیمه اول خود را جبران کند.

اگرچه بزرگترین اشتباه او یعنی بازی دادن به امیرحسین حسین زاده تا دقایق پایانی همچنان در زمین بازی حاضر بود اما مجیدی همچنان معتقد است داوری باعث عدم پیروزی استقلال در بازی شب گذشته شد. او در حالی به داوری معترض بود که به طور واضحی توپ ثانیه های اخر صالح حردانی که به تیر دروازه برخورد کرد، نیم متر خارج از خط بود و مشخص نبود علت هیاهوی نیمکت استقلال برای این توپ برای چیست؟ در ادامه آنها در حالی به مردود شدن گل آرمان رمضانی اعتراض داشتند که به طور واضحی مشخص بود که مهاحم استقلال قبل از ضربه، با دستش مدافع نساجی را هل می دهد و سپس ضربه سرش را به سمت دروازه حقیقی می زند و در خطا بودن این صحنه نیز جای هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد.

 

هر چه که هست، مجیدی نشان داد لیاقت سروری در فوتبال ایران را ندارد. او که تا پیش از این بهانه می گرفت چرا بازیهای رقیب بعد از تیمش برگزار می شود امروز به سندرومی گرفتار شده که نتایج پرسپولیس فشار روانی مضاعفی بر روی بازیکنان تیم او می گذارد چرا که در دو بازی پیاپی مقابل پیکان و نساجی در حالی که می توانست تکلیف قهرمانی لیگ و حذفی را مشخص کند، فرصت سوزی کرد تا هم سرنوشت قهرمانی لیگ همچنان مبهم باقی بماند(استقلال با پذیرش یک شکست، با استرس زیاد تا انتهای بازیها ادامه خواهد داد و با این روحیه شکننده ای که در بازیکنان استقلال دیده شد، اصلا بعید نیست سرنوشت قهرمان لیگ در روز پایانی مشخص شود) و هم جام حذفی برای او و استقلال به پایان برسد.

 

در پایان باید گفت ظاهراً فرهاد مجیدی مرد ورزشگاه های خالی است و نه خودش و نه بازیکنان جوانش ظرفیت انجام یک مسابقه نرمال با حضور تماشاگران را ندارند و به نوعی جوگیر می شوند و عملکرد برخی ستاره های جوان این تیم به یک سوم کاهش پیدا می کند. توصیه ما به فرهاد مجیدی این است که به جای بهانه تراشی به دنبال مشکل روانی تیمش بگردد و از فیکس بازی دادن به جوانان بی تجربه تیمش مقابل هزاران هوادار در ورزشگاه آزادی اجتناب کند چرا که این برای سومین بازی پیاپی است که تیم او علی رغم داشتن فرصت های خوب گلزنی تنها به واسطه جوگیر شدن بازیکنی مثل امیرحسین حسین زاده مقابل هواداران، برد را با باخت و تساوی عوض می کند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بی نام 12 آوریل 2022 / 4:42 ب.ظ

    حسین زاده خودخواهه و‌موفقیت خودش از استقلال براش مهم تره. هیچوقت پاس نمیده تو ۱۸ قدم و اینو تسری داده به یامگا ارسلان و …. فقط آرمان رمضانی لایق خط حمله استقلاله همه سرها رو میزنه و‌میجنگه

  • کوروش 12 آوریل 2022 / 9:38 ق.ظ

    با احترام به نظر آقای ملکی ، به نظرم استراتژی مجیدی برای بازی خوب بود که ترکیب اصلی تیم و در نیمه دوم ، و پس از خستگی تیم نساجی به بازی بیاورد ، چنانچه که بجز 5 دقیقه اول بازی دروازه استقلال دیده نشد تنها ایراد کادر فنی و مجیدی برطرف نکردن ایراد عدم گلزنی تیم اونم نه تنها این بازی از اول فصل تا الانه که مشکل بزرگیم هست حالا چه بازیکن جوان باشه تو ترکیب چه باتجربه این مشکل هست بالای 8 موقعیت گلزنی فقط این بازی داشت ، در مورد داوریم تمام صحنه ها درست بود بجز صحنه هند طاهرخانی سرکرنر در وقتهای اضافه که پنالتی استقلال گرفته نشد کاملا با دست جهت توپو عوض کرد و دفعش کرد منتها بجز عارف غلامی و داور لنگی که دیدن کسی صحنه رو ندید و جارو جنجالیم تو زمین نشد فقط عارف اعتراض کرد و داور بیشرفم گوش نداد .

    • میلاد 12 آوریل 2022 / 12:02 ب.ظ

      مشکل همینه چرا باید با 40 میلیون هوادار این برخورد بشه که یه بچه مثه حسین زاده سه بازی هست که انواع و اقسام موقعیت های تک به تک رو از دست میده . بازیکن قحطی ه مگه ؟ تیمو کرده کودکستان . بازی به این مهمی باید سبحان خاقانی و علیرضا رضایی و حسین زاده و جلالی بیان تو زمین ؟ حتی اون وریا هم خیلی وقته تموم شده دوره ش . فک کرده با تیم سر کوچه بازی داره با اون ترکیب چیدنش . نتیجه دست کم گرفتن حریف هم همین میشه . گل نزنی میخوری. بچه بازی ه مگه آخه ؟ تا کی باید حسین زاده 50 تا موقعیت خراب کنه تا یه دونه گل نوبر کنه ؟ آقا اینا جوون هستن و جو استادیوم میگیردشون باید نم نم بیان تو ترکیب . به قول نویسنده امباپه و هالند که نیستن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید