کد خبر:40470
پ

بی اخلاقی ساپینتو کار دست استقلال می دهد | لات پرتغالی روی نیمکت استقلال چه می کند؟

در حالی که استقلال با ساپینتو در آستانه یک بازی حساس در سوپرجام مقابل نساجی قرار دارند، انتشار فیلمی جدید از بی اخلاقی مربی منشوری استقلال که مسبوق به سابقه هم هست، افکار عمومی هواداران استقلال را نسبت به ادامه حضور این مربی روی نیمکت استقلال مردد کرده است.   شاید اشتباه بزرگ را سردار […]

در حالی که استقلال با ساپینتو در آستانه یک بازی حساس در سوپرجام مقابل نساجی قرار دارند، انتشار فیلمی جدید از بی اخلاقی مربی منشوری استقلال که مسبوق به سابقه هم هست، افکار عمومی هواداران استقلال را نسبت به ادامه حضور این مربی روی نیمکت استقلال مردد کرده است.

 

شاید اشتباه بزرگ را سردار آجورلو انجام داد که پس از وقت کشی فراوان برای انتخاب جانشین فرهاد مجیدی به سراغ مربی اخراجی تیمی رفت که به دسته پائینتر لیگ پرتغال سقوط کرده و از نظر اخلاقی نیز هرگز در سطحی قرار نداشت که روی نیمکت تیمی بنشیند که اسوه های اخلاقی همچون منصور پورحیدری روی آن نشسته بودند.

با نمایش بی اخلاقی جدید ساپینتو اینبار با داد و بیداد علیه بهزاد غلامپور، او نشان داد که تعادل شخصیتی و روانی ندارد و با عباراتی همچون مربی احساسی نمی توان چنین رفتارهای زشتی را توجیه کرد.

از منظر فنی نیز تیم او شباهت زیادی به تیم محمود فکری دارد و هم به لحاظ سبک بازی هم سیستم مورد استفاده و هم امتیازات تا هفته یازدهم و البته هم به لحاظ بی اخلاقی سرمربی درست شبیه هم هستند. هواداران استقلال هنوز از یاد نبرده اند که بی اخلاقی های محمود فکری با بازیکنان تیم چه بر سر استقلال آورد و در نهایت افتضاحی که در فولاد آره نا در به کار بردن آن لفظ رکیک به راه افتاد.

از نظر فنی نیز به نظر می رسد او با گذشت 11 هفته از لیگ هنوز به پتانسیل بازیکنان استقلال اشراف ندارد تا سیستم و تاکتیک متناسب با نفرات فعلی را برای تیمش برگزیند. وقتی نفراتی همچون امانوف و امیرعلی صادقی، صالح حردانی نیمکت نشین هستند امثال جعفر سلمانی، رضاوند و … فیکس هستند باید به سطح مربیگری او شک کرد.

کلیدواژه : استقلالساپینتو

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید