کد خبر:35087
پ

بیوگرافی و هایلایت گل های عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال

با اعلام باشگاه لوکوموتیو تاشگند، هافبک ملی پوش این تیم یعنی عزیزبک آمانوف به استقلال پیوسته است. در ادامه بیوگرافی و هایلایت گل های عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال را مرور می کنیم. بیوگرافی و هایلایت گل های عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال عزیزبک آمانوف هافبک 173 سانتی متری ازبکستانی است که امروز با عقد […]

با اعلام باشگاه لوکوموتیو تاشگند، هافبک ملی پوش این تیم یعنی عزیزبک آمانوف به استقلال پیوسته است. در ادامه بیوگرافی و هایلایت گل های عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال را مرور می کنیم.

بیوگرافی و هایلایت گل های عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال

بیوگرافی و هایلایت گل های عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی استقلال

عزیزبک آمانوف هافبک 173 سانتی متری ازبکستانی است که امروز با عقد قراردادی 550 هزار یورویی به استقلال پیوسته است. این هافبک مهاجم خلاق که قابلیت بازی در دو سمت زمین و هافبک پشت مهاجم را دارد، به نوعی جایگزین فرشید اسماعیلی در استقلال شده است و سبک بازی او شباهت زیادی به فرشید اسماعیلی دارد.

عزیزبک آمانف 24 ساله از سال 2021 به طور مستمر به تیم ملی ازبکستان دعوت می شود و در 11 بازی ملی این تیم نیز به میدان رفته است. او در تمامی رده های سنی تیم های ملی ازبسکتان نیز بازی کرده است و بازیکن سرشناسی در ازبسکتان به حساب می آید.

این هافبک نفوذی هم گلزن است هم گلساز! او در 79 بازی سوپرلیگ ازبکستان، 11 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل برای هم تیمی هایش صادر کرده که آمار خوبی برای یک هافبک محسوب می شود.

این بازیکن بر طبق ادعای سایت ترانسفر مارکت با مبلغ 550 هزار یورو به استقلال پیوسته که به نظر می رسد با حضور او در میانه میدان استقلال، کیفیت فنی این تیم در نیم فصل دوم به مراتب بهتر از نیم فصل اول خواهد شد.

 

هایلایت گل های عزیزبک امانوف بازیکن ازبکستانی استقلال

در ادامه بخشی از هایلایت بازی و گلهای عزیزبک آمانوف را مشاهده می کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید