کد خبر:35463
پ

بیوگرافی و هایلایت گلهای الکساندر گدس مهاجم پرتغالی پرسپولیس

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، نام مهاجم اروپایی پرسپولیس لو رفت. در ادامه بیوگرافی و هایلایت گلهای الکساندر گدس مهاجم پرتغالی پرسپولیس را مشاهده می فرمائید.   بیوگرافی الکساندر گدس مهاجم پرتغالی پرسپولیس الکساندر گدس 28 ساله با قامت 185 سانتی متری خود در پست سانتر فوروارد و مهاجم نوک بازی می […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، نام مهاجم اروپایی پرسپولیس لو رفت. در ادامه بیوگرافی و هایلایت گلهای الکساندر گدس مهاجم پرتغالی پرسپولیس را مشاهده می فرمائید.

 

بیوگرافی الکساندر گدس مهاجم پرتغالی پرسپولیس

الکساندر گدس 28 ساله با قامت 185 سانتی متری خود در پست سانتر فوروارد و مهاجم نوک بازی می کند. او سابقه بازی در تمام رده های سنی تیم ملی پرتغال به جز بزرگسالان را در کارنامه دارد. این بازیکن بلند قامت سابقه بازی در فوتبال آسیا را در دو تیم ژاپنی در کارنامه دارد و با تیم دوم اسپورتینگ لیسبون نیز تمرین کرده است. معروف ترین تیمی که او سابقه عضویت در آن را دارد، فامالیکائو پرتغال است. الکساندر گدس راست پا اگرچه مدنظر مسئولین پرسپولیس قرار گرفته اما به گفته یحیی گل محمدی جذب وی قطعی نیست و منوط به پذیرشش در تمرینات تیم است چرا که عملکرد گلزنی او چندان جالب به نظر نمی رسد و یکی از بازیکنانی است که ممکن است مثل بودیمیر یک کلاه گشاد بر سر مسئولین پرسپولیس بگذارد.

قیمت این بازیکن در دوران اوجش تا یک میلیوو و دویست هزار دلار نیز پیشروری کرد اما رفته رفته مسیر افت را در پیش گرفت و قیمتش نیز کاهش یافت در فصل گذشته با قراردادی 800 هزار دلاری در تیم سابقش بازی کرد و اکنون که بازیکن آزاد محسوب می شود، قیمت 550 هزار دلاری برای وی در نظر گرفته شده است.

نکته مشکوک در خصوص این بازیکن اینکه او در 25 بازی اخیر خود هیچ گلی به ثمر نرسانده و مشخص نیست چطور به گزینه جذب برای باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. آیا باز هم رد پای دلالان در این انتقال نهفته است؟

 

هایلایت گلهای الکساندر گدس مهاجم پرتغالی پرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید