کد خبر:31656
پ

بیوگرافی و فیلم گل های فرانچسکو مارگیوتا مهاجم ایتالیایی استقلال

به نظر می رسد بازیکن خارجی بعدی که فرهاد مجیدی برای حضورش در استقلال مدنظر دارد، فرانچسکو مارگیوتا بازیکن سابق یوونتوس و کیه وو است. در ادامه بیوگرافی و فیلم گل های فرانچسکو مارگیوتا مهاجم ایتالیایی استقلال را مشاهده می نمائید. بیوگرافی و فیلم گلهای مارکو فوتاکس   بیوگرافی و فیلم گل های فرانچسکو مارگیوتا […]

به نظر می رسد بازیکن خارجی بعدی که فرهاد مجیدی برای حضورش در استقلال مدنظر دارد، فرانچسکو مارگیوتا بازیکن سابق یوونتوس و کیه وو است. در ادامه بیوگرافی و فیلم گل های فرانچسکو مارگیوتا مهاجم ایتالیایی استقلال را مشاهده می نمائید.

بیوگرافی و فیلم گلهای مارکو فوتاکس

 

بیوگرافی و فیلم گل های فرانچسکو مارگیوتا مهاجم ایتالیایی استقلال

 

درباره فرانچسکو مارگیوتا

فرانچسکو مارگیوتا که زمانی در یوونتوس حضور داشت و در تیم‌های ونزیا، مونزا و کیه‌وو ایتالیا و لوزان و لوزرن سوییس بازی کرده با تلاش‌های گابریله پین دستیار ایتالیایی مجیدی به آبی‌ها نزدیک شده است. واگر این انتقال میسر شود میتواند سورپرایز بزرگ مجیدی برای هوداران استقلال باشد. مارگیوتای ۲۸ ساله که توانایی بازی در پست مهاجم و هافبک نفوذی را دارد. این بازیکن با قامت 177 سانتی متری خود از دقت پاس بالایی برخوردار است و می تواند در پست پشت مهاجم، برای استقلال مفید ظاهر شود.

 

آمار گلزنی فرانچسکو مارگیوتا

بهترین عملکرد گلزنی او مربوط به سال 2019 تا 2021 است که در 35 بازی، 11 گل برای تیمش یعنی لوزرن به ثمر رساند.

 

ارزش مارگیوتا در سایت ترانسفر مارکت 770 هزار دلار درج شده است و به نظر می رسد استقلالی ها با پیشنهاد 500 هزار دلاری برای جذب این بازیکن آزاد اقدام کرده اند و در این مسیر، توصیه های گابریل پین دستیار ایتالیایی استقلال نیز بی تاثیر نبوده است.

 

فیلم گلهای فرانچسکو مارگیوتا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید