کد خبر:31817
پ

بیوگرافی و سوابق کوین یامگا مدافع راست برزیلی استقلال

پس از منتفی شدن حضور مارکو فوتاکس در استقلال، خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد، کوین یامگا مدافع راست فرانسوی امروز برای تست پزشکی باشگاه استقلال، وارد تهران خواهد شد. در ادامه به  بررسی بیوگرافی و سوابق کوین یامگا مدافع راست برزیلی استقلال می پردازیم با بتاکاپ همراه باشید.   بیوگرافی و سوابق کوین یامگا […]

پس از منتفی شدن حضور مارکو فوتاکس در استقلال، خبرگزاری فارس در خبری مدعی شد، کوین یامگا مدافع راست فرانسوی امروز برای تست پزشکی باشگاه استقلال، وارد تهران خواهد شد. در ادامه به  بررسی بیوگرافی و سوابق کوین یامگا مدافع راست برزیلی استقلال می پردازیم با بتاکاپ همراه باشید.

 

بیوگرافی و سوابق کوین یامگا مدافع راست برزیلی استقلال

بیوگرافی و سوابق کوین یامگا مدافع راست برزیلی استقلال

کوین یامگا بازیکن دو رگه فرانسوی-کامرونی است که در پست دفاع راست بازی می کند و توانایی بازی در دو پست وینگر چپ و راست را نیز دارد. او با قامت 187 سانتی متری اش، از فیزیکی مناسبی برای بازی در کناره های برخوردار است. این بازیکن 25 ساله در تیم های همچون کیه وو و سیه نا ایتالیا بازی کرده و در آخرین تیم او وایله دانمارک بوده که برای مدتی نیز با سعید عزت اللهی هم بازی شده است. او تا ژوئن 2022 یعنی تابستان سال بعد با تیم وایله قرارداد دارد اما باشگاه وایله برای درآمدزایی از او بی میل به فروش این بازیکن نیست. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت 385 هزار دلار ذکر شده که به نظر می رسد استقلالی ها برای جذب او و پرداخت مبلغ رضایتنامه ش می بایست حدود 500 هزار دلار کنار بگذارند.

 

باشگاه وایله کلوب دانمارک با اشاره به جدایی آرتور کوین یامگا، بازیکن فرانسوی – کامرونی خود اعلام کرد: «باشگاه ویل کلوب به یامگا اجازه جدایی و توافق با تیم دیگر را می‌دهد، اما هنوز توافقی با باشگاه دیگر صورت نگرفته است. با توجه به اینکه یامگا فرصت بازی کردن پیدا نکرد و دنبال بیشتر بازی کردن است، بعید نیست تغییر تیم بدهد.

🔹یامگا 25 ساله که ملیت فرانسوی – کامرونی دارد در پست هافبک راست بازی می‌کند و این فصل در 5 بازی برای تیم ویل کلوب به میدان رفت.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید