کد خبر:9348
پ

بیوگرافی مهدی مهدی پور هافبک جدید استقلال

مهدی مهدی پور دقایقی پیش پس از توافق با مدیران باشگاه استقلال، با عقد قرارداد داخلی به استقلال پیوست تا پس از رفع محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم بتواند قراردادش را رسمی کند. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی مهدی مهدی پور خرید جدید استقلال از ذوب آهن می پردازیم.   لیست اسامی […]

مهدی مهدی پور دقایقی پیش پس از توافق با مدیران باشگاه استقلال، با عقد قرارداد داخلی به استقلال پیوست تا پس از رفع محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم بتواند قراردادش را رسمی کند. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی مهدی مهدی پور خرید جدید استقلال از ذوب آهن می پردازیم.

 

لیست اسامی بازیکنان استقلال

 

بیوگرافی مهدی مهدی پور هافبک جدید استقلال

بیوگرافی مهدی مهدی پور هافبک جدید استقلال

مهدی مهدی پور هافبک اصفهانی ذوب آهن با قامت 179 سانتی متری خود در پست هافبک میانی و هافبک چپ بازی می کند. او در تمام رده های سنی پایه ها بازی کرده و از بازیکنان شناخته شده فوتبال ایران به شمار می آید. مهدی پور 26 ساله سابقه بازی در تیم های راه آهن، تراکتور و ذوب اهن را دارد. او در 92 بازی برای ذوب آهن 3 گل به ثمر رسانده است و سابقه بازی در تیم جوانان استقلال و سپاهان را در کارنامه دارد.

او به همراه ذوب آهن دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام را به دست آورده و سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را برای این تیم در کارنامه دارد.

بیوگرافی مهدی مهدی پور هافبک جدید استقلال

شماره پیراهن مهدی مهدی پور در ذوب اهن 99 بود و باید دید چه شماره ای در استقلال را به تن خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید