کد خبر:6048
پ

بیوگرافی سعید واسعی ستاره جدید خط هافبک استقلال

اینطور که از اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال به گوش می رسد، سعید واسعی هافبک توانمند پیکان در آستانه توافق قطعی با این تیم قرار دارد؛ به همین مناسبت توجه شما را به بیوگرافی سعید واسعی ستاره جدید خط هافبک استقلال جلب می نمائیم.   اخبار نقل و انتقالات استقلال   آمار و مشخصات […]

اینطور که از اخبار نقل و انتقالات باشگاه استقلال به گوش می رسد، سعید واسعی هافبک توانمند پیکان در آستانه توافق قطعی با این تیم قرار دارد؛ به همین مناسبت توجه شما را به بیوگرافی سعید واسعی ستاره جدید خط هافبک استقلال جلب می نمائیم.

 

اخبار نقل و انتقالات استقلال

 

بیوگرافی سعید واسعی ستاره جدید خط هافبک استقلال

آمار و مشخصات سعید واسعی

سعید واسعی 25 ساله با قامت 183 سانتی متری خود در پست هافبک هجومی بازی می کند و گزینه بسیار ایده آلی برای بازیسازی در استقلال به شمار می رود. واسعی سابقه 1 بار دعوت به تیم ملی و 1 بازی در تیم ملی را در کارنامه دارد. او در بادران و سیاه جامگان و پیکان بازی کرده که بهترین عملکرد او به حضورش در بادران باز می کردد که توانست 9 گل برای آن تیم به ثمر برساند.

 

بیوگرافی سعید واسعی

واسعی زادۀ اصفهان (شهر علویجه) است و فوتبال را در تیم‌های پایه محلات پنجتن و در تیم جوادالائمه آغاز کرد. پدر و مادرش اصالتا اهل شهرستان غلامان از توابع بجنورد مرکز استان خراسان شمالی می‌باشند. او بازی در رده نوجوانان را در تیم سایپا گذراند و بعد به تیم غدیر خراسان پیوست. از هم‌بازیان مطرح او در تیم جوانان غدیر می‌توان به نام‌های رضا شربتی و محمود شبان و سیاوش یزدانی اشاره کرد. در همین زمان به تیم ملی دانش آموزی دعوت و به مسابقات آسیایی هم رفت و بعد از آن برای یک فصل به تیم امیدهای صنعت مشهد پیوست. در ادامۀ راه فوتبالی‌اش در نیم‌فصل به تیم مس کرمان پیوست و بعد از آن به تیم سیاه‌جامگان رفت و پس از درخشش راهی بادران تهران شد.

استوری سعید واسعی

او در ادامه عملکرد خوبش راهی پیکان شد و با درخشش در آنجا توسط ویلموتس به اردوی تیم ملی دعوت شد و شماره ۱۰ تیم ملی را هم بر تن کرد . این فصل او شماره ۱۰ تیم پیکان را برتن داشت و جزو نفرات فیکس این تیم بود. او در بازی مقابل پرسپولیس عدد ۴۴ را نشان داد که به گفتۀ خود او این گل را به دوستش تقدیم کرده است واین عدد شماره پیراهن او است و هیچ تمایلی به استقلال و کری‌خوانی نداشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید