کد خبر:6311
پ

بیوگرافی بابک مرادی هافبک جدید استقلال

بابک مرادی بازیکن سابق ماشین سازی عصر دیروز رسماً به استقلال پیوست؛ به همین مناسبت بیوگرافی بابک مرادی هافبک جدید استقلال را بررسی کرده ایم.   بیوگرافی بابک مرادی هافبک جدید استقلال بابک مرادی هافبک خوش نقش 27 ساله ماشین سازی تبریز با قد 177 سانتی متری در پست وینگر چپ بازی می کند؛ او […]

بابک مرادی بازیکن سابق ماشین سازی عصر دیروز رسماً به استقلال پیوست؛ به همین مناسبت بیوگرافی بابک مرادی هافبک جدید استقلال را بررسی کرده ایم.

 

بیوگرافی بابک مرادی هافبک جدید استقلال

بیوگرافی بابک مرادی هافبک جدید استقلال

بابک مرادی هافبک خوش نقش 27 ساله ماشین سازی تبریز با قد 177 سانتی متری در پست وینگر چپ بازی می کند؛ او سابقه بازی در ماشین سازی تبریز را در کارنامه دارد و روز گذشته برای انجام مذاکرات در باشگاه استقلال حاضر شد و طرفین به توافقاتی رسیدند اما ساعاتی بعد اعلام شد او قادر به همراهی استقلال در فصل 99/1400 نخواهد بود چرا که نمی تواند از ماشین سازی جدا شود اماعصر روز گذشته سرانجام توافق حاصل شد این بازیکن با قراردادی 2 ساله به استقلال پیوست.

بابک مرادی با خصوصیات بازی شبیه به داریوش شجاعیان از سرعت و قابلیت حمل توپ بالایی برخوردار است و به جهت تکنیک خوبی که دارد می تواند در میانه میدان استقلال مهره قابل اتکایی باشد.

امین شجاعیان برادر داریوش شجاعیان با انتشار استوری در اینستاگرام، حضور او در استقلال را به وی تبریک گفت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 9 سپتامبر 2020 / 9:46 ق.ظ

    پناه بر آفریدگار! کاش یه روز بتاکاپ خبر بزنه که وزیر در زباله دانی تاریخ! یا رسوایی سعادتمند روی میز دادگاه!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید