کد خبر:38746
پ

بیوگرافی، آمار و سوابق، هایلایت بازی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس

هاجم مدنظر پرسپولیس یورگن لوکادیا با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی، آمار و سوابق، هایلایت بازی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس جلب می نمائیم.   آشنایی با میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس   برنامه بازی های پرسپولیس 1401   بیوگرافی، آمار و سوابق، هایلایت بازی یورگن […]

هاجم مدنظر پرسپولیس یورگن لوکادیا با قراردادی یک ساله به این تیم پیوست. در ادامه توجه شما را به بیوگرافی، آمار و سوابق، هایلایت بازی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس جلب می نمائیم.

 

آشنایی با میشل لاسوگا مهاجم آلمانی پرسپولیس

 

برنامه بازی های پرسپولیس 1401

 

بیوگرافی، آمار و سوابق، هایلایت بازی یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس

بیوگرافی، آمار و سوابق، هایلایت بازی یورگن لئوناردو لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس

یورگن لئوناردو لوکادیا که به یورگن لوکادیا مشهور است مهاجم 28 ساله‌ی اهل هلند بازیکنی است که توافق اولیه را با باشگاه پرسپولیس انجام داده و برای تقویت خط حمله پرسپولیس به زودی به تهران سفر می کند. فوروارد 191 سانتی‌متری فصل گذشته بوخوم که عمده دوران فوتبالش را در پی‌اس‌وی آیندهوون پشت سر گذاشته امید اول گلزنی تیم یحیی گل محمدی محسوب می شود.

آمار و سوابق گلزنی لوکادیا در تیم های قبلی

آخرین تیم لوکادیا بوخوم در فصل 2021/2022 بوندس لیگا بوده که در 10 بازی که برای این تیم به میدان رفت 2 گل به ثمر رساند و یک پاس گل برای هم تیمی هایش صادر کرد. او در حد فاصل سال 2019 تا 2021 در تیمهای سینیسناتی در لیگ MLS آمریکا و هوفنهایم حضور داشته که در 27 بازی که برای تیمهایش به میدان رفته تنها 3  گل به ثمر رسانده بود. پیشتر نیز او به همراه علیرضا جهانبخش در تیم برایتون حضور داشت که در 46 بازی تنها 6 گل به ثمر رسانده بود.

اما دوران طلایی او به حضور طولانی مدتش در آیندهوون باز می گردد که از سال 2011 تا 2017 در 176 بازی برای این تیم به میدان رفت و در مجموع 62 گل به ثمر رساند.

در مجموع روند فوتبالی این بازیکن از زمان درخشش در آیندهوون نزولی بوده و هر فصل ضعیف تر از فصل قبل عمل کرده و شاید یکی از دلایل کاهش شدید قیمت او در مارکت نیز همین مسئله بوده باشد اما در مجموع او مهاجم با کیفیتی بوده و این هنر مربی است که این بازیکن را مجدداً احیا کند. مثل کاری که استراماچونی با شیخ دیاباته انجام داد.

ارزش فعلی این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 2 میلیون دلار درج شده است اما گفته می شود، او حاضر شده با مبلغی حدود 1 میلیون دلار + آپشنهایی به پرسپولیس بپیوندد. حضور لوکادیا در جمع بازیکنان پرسپولیس این تیم را به کهکشانی ترین تیم حال حاضر لیگ برتر تبدیل خواهد کرد.

 

فیلم گلهای لوکادیا در لیگ برتر انگلیس و بوندس لیگا

 

اخبار پرسپولیس

 

هایلایت گل ها و بازی های یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس

دیدگاه کاربران 29 دیدگاه
  • ناشناس 4 آگوست 2022 / 4:49 ب.ظ

    نه ، موافق نیستم
    رئال مادرید

    • امیرحسین 25 سپتامبر 2022 / 9:23 ب.ظ

      هنوز هم موافق نیستی!

  • ااتهع 4 آگوست 2022 / 1:51 ب.ظ

    خوب

    • کا مران بهمنی 6 آگوست 2022 / 4:21 ب.ظ

      با سلام واحترام از شما یک تقاطغ دارم اگر به مردم گوشی بده اساب خورد می کنندتو کارده انجام بده اقا یورگن لئوناردو لوکادیا به پرسپولیس کمک کن

  • علی اصغر 4 آگوست 2022 / 1:43 ب.ظ

    عالیه

  • نوروز 4 آگوست 2022 / 1:38 ب.ظ

    از خداشم باشه بیاد پرسپولیس
    نوروز

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید