کد خبر:40367
پ

بیرانوند چطور یحیی گل محمدی را ضایع کرد؟

علیرضا بیرانوند پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. سه امتیاز خیلی خوبی گرفتیم. ملوان نشان داد تیم بسیار باکیفیتی است که جایش اینجای جدول نیست. یک بازی خیلی خوب مقابل ما انجام داد اما به این دلیل که پرسپولیس تیمی است که بازیسازی می‌کند و مالکیت […]

علیرضا بیرانوند پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. سه امتیاز خیلی خوبی گرفتیم. ملوان نشان داد تیم بسیار باکیفیتی است که جایش اینجای جدول نیست. یک بازی خیلی خوب مقابل ما انجام داد اما به این دلیل که پرسپولیس تیمی است که بازیسازی می‌کند و مالکیت توپ دارد، زمین مقداری ما را اذیت کرد. با این وجود خدا را شکر که توانستیم از تک موقعیت استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

وی درمورد اینکه آیا در صحنه جنجالی بازی برخوردی با مهدی مومنی داشت، گفت: وقتی اتفاقاتی می‌افتد یک مربی می‌گوید من مربیگری نمی‌کنم اما همانجا به مهدی مومنی گفتم واقعا نزدمت! صد در صد همه فیلم را دیدند و قبل از اینکه به من برسد، افتی داشت. البته دو نفر از بچه‌های ما او را سد کرده بودند و من هم وقتی به مهدی نزدیک شدم، می‌دانستم هیچ راهی جز برخورد با من ندارد. اگر دقت کنید می‌بینید کاملا خودم را عقب کشیدم.

دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی صفایی امروز داوری فوق‌العاده‌ای انجام داد و در صحنه‌هایی که اجازه می‌داد تیم‌ها بازی کنند، حس می‌کردم داور را از آن طرف آب آورده‌اند. واقعا اروپایی داوری کرد. به بازی خیلی سرعت می‌داد و کمتر داوری را دیده‌ام که این خطاها را بگیرد.

بیرانوند درخصوص اینکه در صحنه‌ای از بازی به کادرفنی گفت لوکادیا را تعویض کنید زیرا پرسپولیس با او 10 نفره بازی می‌کند اما این بازیکن 3-2 دقیقه بعد گلزنی کرد، توضیح داد: منظور من یکی از بازیکنان دیگرمان بود که مصدوم شده بود و به من گفت نمی‌توانم بازی کنم. من هم گفتم کاش او را تعویض کنند و به بچه‌ها گفتم 10 نفره بازی می‌کنیم اما در نهایت همان بازیکن 100 دقیقه برای ما بازی کرد! بعد از بازی هم به خودش گفتم واقعا از عملکردش راضی نبودم!

وی درمورد اینکه اگر علی صفایی آن صحنه را پنالتی می‌گرفت باز هم از او تعریف می‌کرد، گفت: وقتی پنالتی نبود، چرا باید بگیرد. شک نکنید اگر پنالتی هم می‌گرفت از او تعریف می‌کردم زیرا یکی از بهترین داوران ایران است. اصلا نباید به من کارت می‌داد اما داد. با این وجود باز هم از صفایی تعریف می‌کنم. همه هم دیدند آن صحنه پنالتی نبود.

دروازه‌بان پرسپولیس درمورد اظهارنظر مهدی مومنی مبنی بر اینکه آن حرکت پنالتی بود، گفت: حتما صحنه را ندیده است.

بیرانوند درمورد وضعیت کمر خودش، پاسخ داد: این موضوع را مقداری شلوغ می کنند. نمی‌دانم کمر من چه مشکلی دارد.

وی درمورد اینکه سرمربی تیم ملی مقداری این موضوع را حساس کرده است، عنوان کرد: فیله بینی‌ام مقداری گرفته است. مشکلی ندارم و خیال‌تان راحت باشد که با تمام قوا به جام جهانی می‌روم.

نکته جالب اینکه بیرانوند با انجام این مصاحبه که در تناقض کامل با صحبتهای سرمربی تیم یعنی گل محمدی بود، به نوعی او را ضایع کرد. گل محمدی در نشست خبری مدعی شده بود پرسپولیس باز خوب و با کیفیتی ارائه کرده است اما آنچه هواداران این تیم دیدند، یک بازی کسل کننده و استفاده مجدد از هنر تمام کنندگی لوکادیا بود وگرنه همچنان ضعف در موقعیت سازی در پرسپولیس دیده می شد و همانطور که بیرانوند به درستی اشاره کرد، این تیم از تک موقعیت خود استفاده کرد و به گل رسید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید