کد خبر:38725
پ

بیرانوند در نقش مسئول روابط عمومی پرسپولیس | فرافکنی پشت فرافکنی!

در حالی که باشگاه پرسپولیس به دلایل مشخص، از جذب یک مهاجم خارجی تاکنون ناکام مانده، اما برخی بازیکنان این تیم که این روزها در نقش مسئول روابط عمومی باشگاه هر روز در رسانه ها مصاحبه می کنند و حضور فعالی در باند رسانه ای فوتبال ایران دارند، به صحبت در خصوص مواردی که در […]

در حالی که باشگاه پرسپولیس به دلایل مشخص، از جذب یک مهاجم خارجی تاکنون ناکام مانده، اما برخی بازیکنان این تیم که این روزها در نقش مسئول روابط عمومی باشگاه هر روز در رسانه ها مصاحبه می کنند و حضور فعالی در باند رسانه ای فوتبال ایران دارند، به صحبت در خصوص مواردی که در حوزه اختیارات آنها نیست پرداخته اند.

بیرانوند در نقش مسئول روابط عمومی پرسپولیس | فرافکنی پشت فرافکنی!

در تازه ترین این موارد علیرضا بیرانوند ابتدا کهکشانی بودن پرسپولیس را با 9 بازیکن ملی پوش(فعلی یا سابق) + یک بازیکن خارجی را رد می کند و در حالی از کهکشانی نبودن پرسپولیس صحبت کرده که 3 پاسور برتر لیگ در 3 فصل گذشته به طور همزمان در پرسپولیس فعلی حضور دارند(امید عالیشاه، سعید صادقی، مهدی ترابی) . او در ادامه نطقش به مدیریت پرسپولیس تاخت و به موضوع عدم جذب مهاجم خارجی پرسپولیس پرداخت و مدعی شد چرا مدیران پرسپولیس هواداران را سورپرایز نمی کنند و اسم مهاجم خارجی پرسپولیس در حین مذاکره در رسانه ها لو می رود تا رقم قراردادش بالاتر رفته و در نهایت انتقالش منتفی شود؟

بیرانوند در نقش مسئول روابط عمومی پرسپولیس | فرافکنی پشت فرافکنی!

اینکه صحبت در این خصوص در حوزه اختیارات بیرانوند هست یا خیر را مدیریت پرسپولیس باید جواب بدهد اما آنچه مسلم است، ناتوانی پرسپولیس در جذب مهاجم خارجی ریشه در خالی بودن خزانه این باشگاه دارد که در همان ابتدای نقل و انتقالات با خرید ستاره های لیگ برتر خالی شد و اکنون بودجه این باشگاه تنها توان پرداخت در حد مهاجمین دسته 2 برزیل را دارد و نه بازیکنان 1 میلیون دلاری!

در نهایت اینکه سابقه بد باشگاه پرسپولیس در عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی یکی از دلایل مردد شدن این بازیکنان برای پیوستن به پرسپولیس است وگرنه هیچ کارشکنی و یا راپورتی به بازیکنانن خارجی در خصوص پرسپولیس و ایران نمی شود چرا که اگر اینگونه بود، امروز شاهد هجوم بازیکنان خارجی به لیگ ایران نبودیم.

در نهایت اینکه صحبت زیاد در خصوص جذب مهاجم خارجی تنها توهین به بازیکنانی همچون مهدی عبدی، حامد پاکدل است که هر کدام یک وزنه موثر در گلزنی در فصل گذشته برای پرسپولیس بودند منتها با کج سلیقگی سرمربی این تیم، تمیروفی به میدان می رفت که صلاحیت بازی در لیگ آزادگان ایران را هم ندارد! در مجموع به نظر می رسد صحبتهای بیرانوند در راستای سیاست های سرمربی این تیم بوده که برای خارج کردن فشار روانی از روی دوش تیمش با وايه کهکشانی، قصد دارند اوضاع در تیمی که از تیم ملی ایران نیز قوی تر بسته شده را بحرانی نشان دهند تا انتظارات از تیم سوپرکهکشانی پرسپولیس را پائین بیاورند.

 

پی نوشت: شاید بد نباشد بیرانوند نگاهی به صورتهای مالی باشگاه پرسپولیس در فصل گذشته بیاندازد ک چطور به واسطه هزینه تراشی های سرمربی این تیم به شرکتی زیان ده تبدیل شد و امروز به دلیل ناتوانی در درآمدزایی پایدار، همه چشم امید این تیم به تزریق منابع مالی از طریق اسپانسرهاست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید