کد خبر:34263
پ

بیانیه پرسپولیس به قلم نعشه مجازی بود؟ | تکرار مکررات یک ذهن مریض و بیمار!

همانطور که مطلع شدید، باشگاه پرسپولیس که این روزها به باشگاه بیانیه نویسی تبدیل شده، بار دیگر در یک بیانیه مداخله جویانه و قلدرمآبانه به موضوعاتی پرداخت که هیچ ارتباطی به ایشان نداشته و ندارد و با انتقاد از خویشتن داری سایر باشگاه ها که از هوچی گری و شلوغ کاری دوری می کنند، یک […]

همانطور که مطلع شدید، باشگاه پرسپولیس که این روزها به باشگاه بیانیه نویسی تبدیل شده، بار دیگر در یک بیانیه مداخله جویانه و قلدرمآبانه به موضوعاتی پرداخت که هیچ ارتباطی به ایشان نداشته و ندارد و با انتقاد از خویشتن داری سایر باشگاه ها که از هوچی گری و شلوغ کاری دوری می کنند، یک بیانیه پر از ایراد و غلط منتشر کرد که موارد مطروحه در آن، شباهت بسیاری به موارد مطروحه در اتاق فکر سایبری این تیم در فضای مجازی که توسط آن نعشه مجازی رهبری می شود، بود. فردی که در دوران انصاری فرد با مشاوره های غلط خود هزینه های زیادی به پرسپولیس تحمیل کرد که امروز ترکش آنها به مدیران فعلی اصابت می کند و به واسطه ارتباطش با کادر فنی و به طور خاص سرمربی پرسپولیس و البته مدیر رسانه ای باشگاه، همچنان به طور نامحسوس تراوشات ذهن مریض خود را به مدیران بی تجربه پرسپولیس دیکته می کند.

در ادامه به چند فراز از دخالت های عجیب باشگاه پرسپولیس در مورد مسائل مختلف در بیانیه مذکور اشاهر میک نیم.

 

چرا در صدور حکم تعجیل شد؟

باشگاه پرسپولیس در حال به موضوع دعوای باشگاه گل گهر با سه باشگاه دیگر ورود کرده که به گفته رئیس کمیته استیناف این موضوع هیچ ارتباطی به ایشان نداشته و ندارد! آنها در حالی از عجله کمیته انضباطی در صدور این حکم ایراد گرفته اند که هیچ عجله ای در کار نبود و نزدیک به یک ماه در خصوص این پرونده بررسی صورت گرفت و پس از مسجل شدن جعل صورت گرفته در ارائه اسناد بازیکن گابنی که به تائید پلیس فتا هم رسید، حکم مذکور صادر شد. شاید احکام کمیته انضباطی در خصوص صدور آرای محرومیت شجاع خلیل زاده که پس از 5 ماه صادر شدند و اجرایی شدند، ایشان را بد عادت کرده که همه احکام می بایست با طی یک پروسه زمانی بلند، به صدور رای قطعی برسند!

 

چرا جدول را تغییر دادید؟

باشگاه پرسپولیس در حالی به موضوع تغییر جدول انتقاد کرده که بنا به آئین نامه انضباطی، احکام کمیته انضباطی جز در موارد انضباطی، لازم الاجرا هستند و متشاکی در صورتی که بتواند با شکایت به استیناف، حکم اولیه را نقض کند، رای مذکور شکسته می شود در غیر اینصورت، رای بدوی به قوت خود باقی خواهد ماند. به طور مثال اینطور نیست که کمیته انضباطی حکم محرومیت بازیکنی را بدهد و تنها به صرف اینکه باشگاه حق شکایت به استیناف را دارد، باشگاه مذکور تا صدور حکم استیناف بتواند از بازیکنی که توسط کمیته انضباطی محروم شده، استفاده کند. در این موضوع نیز حکم کسر امتیاز قطعی بوده و به موجب قانون در جدول اعمال شده و تنها در صورتی نقض می شود که استیناف به این نتیجه برسد که حکم اشتباه صادر شده است. در نمونه ای دیگر آیا مسئولین AFC باید جلوی برگزاری بازیهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را می گرفتند تا نتیجه شکایت النصر به CAS مشخص شود؟   این ادعاهای خنده دار تنها از یک ذهن مریض مثل همان نعشه مجازی بر می آید و متاسفانه مسئولین ارشد پرسپولیس هم بازیچه توهمات این فرد شده اند.

 

چرا در مورد ژستد و یامگا این حکم صادر نشد؟

یکی از مضحک ترین بخش های بیانیه سراسر اتهام باشگاه پرسپولیس مربوط به اشاره ایشان به عدم کسر امتیاز و برخورد مشابه با باشگاه استقلال در موضوع استفاده از یامگا و ژستد بود که به قدری این موضوع بدیهی بوده و هست که حتی در شفاف سازی باشگاه استقلال نیز به این مورد اشاره شد که این دو بازیکن مدرکی را جعل نکردند و باشگاه استقلال نیز ضمانتنامه لازم را برای این دو در اختیار سازمان لیگ قرار داده بود اما نوع ضمانتنامه مذکور مورد قبول دوستان نعشه مجازی معروف که در آن دوران به واسطه باختن در موضوع تبلیغات محیطی مدام علیه استقلال سنگ اندازی می کردند، قرار نگرفت و باشگاه استقلال به جای گرو گذاشتن سند ویلای 90 میلیاردی، ملزم به ارائه ضمانتنامه بانکی 30 میلیاردی شد! در این موضوع نه تخلفی انجام شده، نه جعلی صورت گرفته و نه هیچ مورد دیگر و تنها به واسطه یک گزارش اشتباه به بیانیه نویس باشگاه پرسپولیس این مورد مطرح می شود و دائماً تکرار می شود که به گفته باشگاه استقلال، مصداق بارز تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب بوده است.

 

در مورد کیروش استنلی و پاتوسی چرا مجوز صادر شد؟

در کمال شگفتی باشگاه پرسپولیس که به نوعی به عنوان قیم و وکیل مدافع باشگاه گل گهر اظهار نظر کرده، به موضوع پاتوسی و کیروش استنلی برای حضور در لیگ ایران اشاره کرد که حتی عادل فردوسی پور که این موضوعات را در خصوص این دو بازیکن مطرح کرده بود، قانع شد ولی آقایان باز هم تحت تاثیر جوسازی های نعشه مجازی معلوم الحال، با دریافت گزارش اشتباه جز بی آبرو کردن خود هیچ نکردند. بالاتر از استعلام فیفا در خصوص پاتوسی وجود نداشته و ندارد و مدارک این اتفاق در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ موجود است و به تائید مجری برنامه نود نیز رسید و او بابت اشتباه بزرگش از بینندگان عذرخواهی کرد! حال اینکه چطور میشود باشگاه پرسپولیس بدون اطلاعات کافی در این خصوص اظهار نظر می کند، جای بسی تامل دارد. نکته جالب در خصوص اشاره به موضوع پاتوسی اینکه حتی در صورت ورود به قضیه و 3 بر 0 شدن نتایجی که پاتوسی در آن برای استقلال به میدان رفته، قهرمانی پرسپولیس پس گرفته می شود و این سپاهان است که با تفاضل گل بهتر قهرمان خواهد شد. اتفاقی که نشان می دهد مسئولین پرسپولیس بدون تامل در مطرح کردن موارد و تنها بر اساس تراوشات یک ذهن مریض و بیمار که همین موارد را هر روز دائماً در ارتش سایبری مورد اشاره مهدی رسول پناه تکرار می کند، بسنده کرد.

 

چرا بقیه باشگاه ها سکوت کرده اند؟

کمدی ترین بخش از بیانیه باشگاه پرسپولیس به انتقاد آنها از سکوت باشگاه گل گهر و سایر باشگاه ها بر می گردد! آنها در حالی از سکوت و قانون مداری سایر باشگاه ها ایراد گرفته اند که در سالهای اخیر خود را به شلوغ کاری و فرافکنی در خصوص موارد مختلف در فوتبال ایران شهره کرده اند. در واقع این انتقاد باشگاه پرسپولیس از باشگاه گل گهر و سایر باشگاه ها که از قانون تمکین کرده اندف به نوعی تشویق آنها به هوچی گری و شلوغ کاری برای بازپسگیری 3 امتیاز از تیم استقلال تعبیر می شود. امروز که همه باشگاه ها از رای رکن قضائی فدراسیون فوتبال تمکین کرده اند، تنها یک باشگاه قصد دارد با شلوغ کاری این حکم را زیر سوال ببرد. رویه باشگاه پرسپولیس در سالهای اخیر به گونه ای بوده که ظاهراً به تیم خاص بودن عادت کرده اند! چرا که وقتی در پیک دوم کرونا سایر تیمها خواستار لغو لیگ شدند، تنها یک تیم خواستار ادامه برگزاری لیگ بود و آن یک تیم هم باشگاه پرسپولیس بود که به قیمت رقابت نابرابر با سایر تیم ها و به خطر افتادن سلامتی بازیکنان و کادر آنها ، حاضر بود لیگ برگزار شود اما قهرمانی این تیم منتفی نشود! که در همان مقطعی که همه تیمها در قرنطینه بودند و از تمرین منع شده بودند کاشف به عمل آمد این تیم مخفیانه تمرین می کرده و انتشار عکس محمد انصاری و احمد نوراللهی در ان زمان جنجال ساز شد و به موجب همان عکس که خشم سرمربی این تیم را در پی داشت، محمد انصاری مغضوب شد و مجبور به ترک پرسپولیس …

 

یک تیم نفع می برد!

باشگاه پرسپولیس در حالی موضوع بی ربط بازی این تیم مقابل سپاهان در زمین بی طرف را به استقلال ربط می دهد و از نفع بردن این تیم صحبت کرده (البته همه موارد در کنایه ولی با هدفی مشخص) که درگیری بین بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس در سالهای اخیر همواره وجود داشته و این اتفاق هرگز در بازیهای استقلال و سپاهان رخ نداده و در نتیجه کمیته انضباطی رای به بازی دو تیم در زمین بی طرف داد تا هر دو تیم پرسپولیس و سپاهان تنبیه شوند. آنها باید از کمیته انضباطی ممنون باشند که به واسطه تخلف محرز بازیکنان تیمشان در بازیمقابل سپاهان، کمیته انضباطی با آنها مماشات کرد و آرای محرومیت دو بازیکن تاثیرگذار تیمشان را بعد از دربی پایتخت اعلام کرد! باشگاه پرسپولیس که در چند سال اخیر همواره مورد حمایت مادی و معنوی(!) برخی وزرا قرار داشته امروز در حالی مسعود سلطانی فر را در کنار خود نمی بیند که صدر جدول را از دست داده و وقتی تلاش چند هفته ای خود برای رسیدن به صدر جدول را ناموفق دیده، مجبور است برای رسیدن به آن، بازیهای بیرون زمین را اینگونه پیش ببرد.

 

 

در پایان مدیران باشگاه پرسپولیس را به صحبتهای رئیس کمیته استیناف ارجاع می دهیم که در خصوص شلوغ کاری های اخیر این تیم در رسانه ها در خصوص این پرونده به نوعی اینطور عنوان کرد که : به شما ارتباطی ندارد!

 

پی نوشت: باشگاه پرسپولیس در حالی عملکرد کمیته انضباطی را زیر سوال می برد که در سالهای گذشته بارها در مصادیق مختلف از لطف این کمیته مستفیض شده است. اگر موضوع دستور عدم پیگیری ماجرای دستکاری قرارداد مهدی طارمی به دستور وزارت ورزش وقت را کنار بگذاریم، به موضوعاتی همچون بازی غیرقانونی احمد نوراللهی برای پرسپولیس که به اعتراف مدیرعامل وقت این تیم رسید و همچنین مساعدت کامل با این تیم در عدم کسر امتیاز به واسطه بدهی به تیم پدیده و همچنین احکام خفیف انضباطی در خصوص متخلفین پرسپولیس در دوران محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم می رسیم. از این گذشته هنوز هیچ ورود رسمی به اعترافات حسین هدایتی مبنی بر دادن مبالغی به فدراسیون مهدی تاج برای در اختیار گرفتن امیری و سید جلال حسینی نشده و در خصوص مبالغ پرداختی توسط حسین هدایتی به باشگاه پرسپولیس، تعیین تکلیف نشده است چرا که بر طبق حکم قطعی قاضی، کلیه مبالغ پرداختی این فرد که در قالب پولشویی در باشگاه پرسپولیس هزینه شدند، می بایست به خزانه و بیت المال بازگردانده می شدند. باشگاه پرسپولیس در حالی کمیته انضباطی را متهم می کند که این کمیته در دوران مسعود سلطانی فر کمال مساعدت را با این باشگاه انجام داد و علی رغم تخلفات واضح بازیکنان این تیم در بازی پرسپولیس و سایپا، تنها به جریمه نقدی و درج در پرونده اکتفا شد. آنها علی رغم درگیری لفظی و فیزیکی زننده در موضوع بازی پرسپولیس و سپاهان، با علم به در پیش بودن دربی، حکم محرومیت دو بازیکن پرسپولیس را به بعد از دربی موکول کردند و …. حال چظور ممکن است این باشگاه از رکنی که در سالهای اخیر کمال مساعدت را با آنها داشته ایراد بگیرد؟

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 1 ژانویه 2022 / 5:04 ب.ظ

    ایولاه آقای ملکی ، جواب سوال آخرتان : بی شرم و حیا و نمک به حرام اند ( شلافه ) !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید