کد خبر:4867
پ

بیانیه شدید الحن باشگاه استقلال علیه خبرگزاری فارس

باشگاه استقلال در خصوص جوسازی خبرگزاری فارس در خصوص افشای قرارداد شیخ دیاباته بیانیه ای را صادر کرد.   و نون القم و ما یسطرون رسانه و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی، شغلی خطیر و البته مقدس است اما تالم برانگیز زمانی است که بعضی از قلم بدستان، بیشتر قلم به مزدی و جریحه‌دار […]

باشگاه استقلال در خصوص جوسازی خبرگزاری فارس در خصوص افشای قرارداد شیخ دیاباته بیانیه ای را صادر کرد.

 

و نون القم و ما یسطرون

رسانه و مطبوعات به عنوان رکن چهارم دموکراسی، شغلی خطیر و البته مقدس است اما تالم برانگیز زمانی است که بعضی از قلم بدستان، بیشتر قلم به مزدی و جریحه‌دار کردن دل جوانان را اولویت خود بدانند.

اکنون که باشگاه استقلال سعی کرده با تمرکز بر آرامش کادرفنی و کسب نتایج مطلوب، دل هواداران را شاد کند و روحیه امید و نشاط را به جامعه جوان کشور تزریق کند، به نظر می‌رسد عده‌ای با حاشیه‌سازی و تبانی مقاصد ناپاک دیگری را پیگیری می‌کنند.

در همین راستا توجه هواداران و علاقمندان به باشگاه استقلال را به نکات زیر جلب می‌کنیم:

۱- به موجب مقررات و همچنین مفاد مندرج در قرارداد، محتویات یک قرارداد برای طرفین محرمانه بوده و حق افشا و انتشار آن را ندارند، طرف قراردادی که مطالبش افشا یا منتشر گردد، حق اقدام قانونی علیه مخاطب را دارد.

به نظر می‌رسد سرویس ورزشی خبرگزاری فارس با این اقدام نه تنها قصد سلب آرامش کادرفنی و تیمی باشگاه استقلال را دارد بلکه با ایجاد حواشی برای بازیکنان، خاطراتی چون بهم زدن تمرکز سرمربی قبلی، آقای استراماچونی را در افراد دیگری دنبال می‌کند.

۲- خبرگزاری فارس در خبر خود با اسم بردن از برخی بازیکنان که باشگاه قصد تمدید قراردادهایشان را دارد، احتمالا اهداف ناپاکی را دنبال می‌کند.

۳- استقلال در روزهای آتی بازی‌های حساسی مانند دربی نیمه نهایی جام حذفی و دو بازی حساس باقیمانده لیگ را پیش روی خود دارد. تمام تلاش و اهتمام باشگاه بر این است که به جای پاسخگویی به تعدادی افراد سودجو که منافع شخصی خود را در لطمه زدن به پیکره باشگاه استقلال جست‌وجو می‌کنند، با همدلی و تلاش بیشتر نتایج مطلوب را برای رضایت دل هموطنان و هواداران کسب کند.

بدیهی است حقوق قانونی باشگاه و بازیکنان از مراجع ذی‌صلاح تعقیب و پیگیری خواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید