کد خبر:14093
پ

بیانیه رسمی باشگاه نساجی در خصوص برگزاری بازی با پرسپولیس

باشگاه نساجی پس از اینکه مخالفت خود با تغییر محل برگزاری بازی با پرسپولیس را اعلام کرد دقایقی پیش در بیانیه ای رسمی نسبت به این موضوع وامنش نشان داد.   بیانیه رسمی باشگاه نساجی در خصوص برگزاری بازی با پرسپولیس امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در همین رابطه گفت:   برای میزبانی از پرسپولیس با […]

باشگاه نساجی پس از اینکه مخالفت خود با تغییر محل برگزاری بازی با پرسپولیس را اعلام کرد دقایقی پیش در بیانیه ای رسمی نسبت به این موضوع وامنش نشان داد.

 

بیانیه رسمی باشگاه نساجی در خصوص برگزاری بازی با پرسپولیس

بیانیه رسمی باشگاه نساجی در خصوص برگزاری بازی با پرسپولیس

امیری مدیرعامل باشگاه نساجی در همین رابطه گفت:

 

برای میزبانی از پرسپولیس با رعایت پروتکل ها آماده ایم؛  نمی توانیم از حق نساجی بگذریم.

▫️برای نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنم ولی ما با درخواست تغییر محل بازی مخالفت کردیم.

▫️باشگاه نساجی مخالف تغییر محل بازی است و برای این موضوع دلایل خاص خود را دارد. تیم ما از نظر فنی آماده بازی در ورزشگاه وطنی است و طبعا کادر فنی روی بازی خانگی در این مقطع از فصل برنامه ریزی کرده است. خود ما هم نمی دانیم نیم فصل دوم چه شرایطی داریم ولی طبیعتا وقتی از یک بازی خانگی 3 امتیاز کسب کردیم و در بازی آینده هم میزبان هستیم نمی توانیم به سادگی از حق میزبانی خود بگذریم.

▫️ما تا به همین جای مسابقات به بهترین شیوه پروتکل ها را برای تیم خودمان و میهمان ها رعایت کردیم. من به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی از همین جا اعلام می کنم حاضریم همه گونه همکاری را برای برگزاری مسابقه با پرسپولیس با مسئولان انجام داده و حتی برای این مسابقه درهای VIP استادیوم وطنی را برای جلوگیری از حضور افراد متفرقه هم ببندیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید