کد خبر:26394
پ

بوسه جهنمی بر پیراهن استقلال | آرمان رمضانی در مسیر گادوین منشا؟

آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی با نظر مستقیم فرهاد مجیدی از پرسپولیس به استقلال پیوست، شب گذشته در دقیقه 95 توانست گل برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان را به ثمر برساند تا تیم استقلال به یک پیروزی با ارزش خارج از خانه دست پیدا کند. نکته مهم در […]

آرمان رمضانی مهاجم بلندقامت استقلال که در نقل و انتقالات زمستانی با نظر مستقیم فرهاد مجیدی از پرسپولیس به استقلال پیوست، شب گذشته در دقیقه 95 توانست گل برتری استقلال مقابل صنعت نفت آبادان را به ثمر برساند تا تیم استقلال به یک پیروزی با ارزش خارج از خانه دست پیدا کند. نکته مهم در خصوص گلزنی آرمان رمضانی اینکه او هم در زمان حضورش در پرسپولیس و هم در استقلال تحت فشار بود و با گلی که به ثمر رساند تا حد زیادی از زیر بار فشار روانی گلزنی خارج شد و پس از گلش به صنعت نفت با شادی گل معنادار بوسیدن لوگوی پیراهن استقلال، به نوعی برای هواداران رقیب سنتی یعنی پرسپولیس کری خواند.

 

بوسه جهنمی بر پیراهن استقلال | آرمان رمضانی در مسیر گادوین منشا؟

بوسه جهنمی بر پیراهن استقلال | آرمان رمضانی در مسیر گادوین منشا؟

پیشتر نیز گادوین منشا در انتقالی مشابه از پرسپولیس به استقلال پیوست و به یکباره از بازیکن بی کیفیتی که در پرسپولیس بود به یک بازیکن با کیفیت که در هر بازی پاس گل یا گل می زد تبدیل شد و نقطه اوج این اتفاق نیز در بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان در اهواز بود که با گل والی و زیبای منشا همراه شد و بوسه معروف او به لوگوی پیراهن استقلال در نهایت کار دستش داد.

همانطور که به یاد دارید، در انتهای آن بازی طی سناریویی از پیش تعریف شده، یکی از افراد حاضر در بین جمعیت که قطعاً هوادار استقلال نبود، با کشیدن موهای منشا او را تحریک می کند و درگیری بین طرفین در نهایت حکم به محرومیت منشا می دهد و پس از آن، با تغییر سرمربی و روی کار آمدن فرهاد مجیدی به جای شفر، منشا دیگر نتوانست بازیهای خوب خود را تکرار کند.

 

امروز نیز آرمان رمضانی بوسه ای به لوگوی استقلال زد که یادآور همان بوسه معروف منشا بود و باید دید اینبار چه سرنوشتی در انتظار آرمان رمضانی خواهد بود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • علی 25 مه 2021 / 11:06 ق.ظ

    سلام این چه متنی است نوشتید بعنوان رسانه مراقب باشید خجالت آوره علنا قرمز هستید لااقل انصاف داشته باشید

  • رضا 25 مه 2021 / 8:52 ق.ظ

    رمضانی از شیخ موثر تر و جنگنده تره فرهاد باید بگذارتش جای شیخ

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید