کد خبر:18478
پ

به بهانه اخراج لمپارد از چلسی | فاصله یحیی و فکری تا اخراج فقط دو شکست دیگر

شب گذشته سرانجام مسئولین چلسی تصمیم خود را گرفتند و در اقدامی ضربتی و عجیب، فرانک لمپارد را برکنار و توکاس توخل را به عنوان جانشین وی به عنوان سرمربی جدید آبی های لندن معرفی کردند. این جا به جایی از آن نظر عجیب به نظر می رسید که اگرچه چلسی با لمپارد در چند […]

شب گذشته سرانجام مسئولین چلسی تصمیم خود را گرفتند و در اقدامی ضربتی و عجیب، فرانک لمپارد را برکنار و توکاس توخل را به عنوان جانشین وی به عنوان سرمربی جدید آبی های لندن معرفی کردند. این جا به جایی از آن نظر عجیب به نظر می رسید که اگرچه چلسی با لمپارد در چند هفته اخیر نتایج خوبی  کسب نکرده بود اما آنها در همین فصل، حتی صدر جدول لیگ برتر را نیز لمس کردند و فاصله امتیازی آنها با تیم چهارم جدول فقط 6 امتیاز بود.

 

به بهانه اخراج لمپارد از چلسی | فاصله یحیی و فکری تا اخراج فقط دو شکست دیگر

به بهانه اخراج لمپارد از چلسی | فاصله یحیی و فکری تا اخراج فقط دو شکست دیگر

فرانک لمپارد چلسی را در رده دهم جدول به توماس توخل تحویل داد و باید منتظر ماند و دید آیا توخل می تواند تغییرات جدی در روند نتیجه گیری این تیم ایجاد کند یا خیر چرا که مالک متمول چلسی در نقل و انتقالات تابستانی هزینه هنگفتی برای جذب بازیکنان مورد نظر لمپارد انجام داد و خروجی مورد انتظار او تا هفته نوزدهم به دست نیامد.

 

با مقایسه شرایط لمپارد با دو گزینه وطنی یعنی محمود فکری و یحیی گل محمدی به سادگی می توان به این نتیجه رسید که مربیان استقلال و پرسپولیس نیز پتانسیل اخراج شدن در این فصل را دارا هستند.

محمود فکری اگرچه این روزها تیمش در صدر جدول قرار گرفته اما کیفیت فنی این تیم باب میل هواداران استقلال نبوده و آنها معتقدند فاصله تیمها با هم به قدری نزدیک است که در صورت دو شکست پیاپی، او نیز به سرنوشت لمپارد دچار خواهد شد و با سقوط استقلال به رده های میانی جدول، این احتمال وجود دارد که فکری نیز از استقلال کنار گذاشته شود و تنها علتی که او اکنون روی نیمکت استقلال حضور دارد صدرنشینی وی است که اگر این صدرنشینی ادامه نداشته باشد، خیلی زود حکم اخراجش را دریات خواهد کرد.

 

در طرف مقابل یحیی گل محمدی قرار دارد که تیمش بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا، به یکباره از هم متلاشی شد و با دو بازی عقب افتاده نسبت به سایر تیمها در رده دهم جدول لیگ برتر قرار دارد. یحیی که عملکرد ضعیفی در 6 بازی اخیر پرسپولیس از خود بر جای گذاشته 4 تساوی و 1 پیروزی و یک شکست را در کارنامه می بیند و عملکردی بسیار شبیه به لمپارد در چلسی دارد و اگر دو شکست دیگر تا نیم فصل در کارنامه وی ثبت شود، احتمال اخراج وی از پرسپولیس به مراتب بیشتر از همتای استقلالی خود است.

 

در مجوع به نظر می رسد فکری و گل محمدی تنها دو شکست تا نیم فصل برای اخراج از تیم هایشان فاصله دارند و باید دید در نهایت آیا این اتفاق رخ می دهد یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید