کد خبر:14552
پ

به بهانه اخراج علیرضا منصوریان | مردی که نیامده می رود …

علیرضا منصوریان که پیش از شروع فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شده بود، پس از گذشت پنج هفته به پایان حضورش در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان رسید. سرمربی پیشین استقلال و ذوب‌آهن، فصل را با دو مساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران آغاز کرد و پس از آن یک شکست […]

علیرضا منصوریان که پیش از شروع فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ لیگ برتر به‌عنوان سرمربی جدید تراکتور انتخاب شده بود، پس از گذشت پنج هفته به پایان حضورش در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان رسید.

سرمربی پیشین استقلال و ذوب‌آهن، فصل را با دو مساوی مقابل نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران آغاز کرد و پس از آن یک شکست خانگی برابر سپاهان داشت، تیم مس را در رفسنجان شکست داد و دیروز هم به تساوی مقابل فولاد خوزستان رسید.

کسب ۶ امتیاز در ۵ مسابقه ابتدایی لیگ بیستم موجب شد تا باشگاه تراکتور ظهر امروز جلسه‌ای پیرامون عملکرد کادر فنی این تیم برگزار و درباره ادامه یا قطع همکاری با علیرضا منصوریان تصمیم‌گیری کند که نتیجه این نشست، جدایی این سرمربی از تراکتور بود.

به بهانه اخراج علیرضا منصوریان | مردی که نیامده می رود ...

منصوریان که یکی از مربیانی است که بدون رزومه قابل توجهی در تیم امید، استقلال، تیم ملی و حالا تیم تراکتور حضور داشته همواره در مظان این اتهام قرار داشته که چطور بدون رزومه خاصی توانسته تیم بگیرد تا اینگونه با اخراج های پیاپی، نقاط تاریک کارنامه ش را افزایش دهد چرا که تنها نقطه روشن رزومه او موفقیت نسبی اش در نفت تهرانی است که شاکله ش را یحیی گل محمدی بنا کرده بود و بازیکنان آن نفت، امروز ستاره های لیگ برتر محسوب می شوند. منصوریان در طول مدت حضورش در فوتبال ایران به عنوان سرمربی هرگز به موفقیت خاصی دست نیافته و شاید این برای آخرین بار باشد که یک مدیر لیگ برتری به او اعتماد کرد. امیدواریم او با درس گرفتن از این اتفاقات، تعجیل در تیم گرفتن را کنار بگذارد و با سپری کردن دوره های مربیگری پیشرفته با قدرت به عرصه مربیان لیگ بازگردد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید