کد خبر:25824
پ

به این دلیل ساده فدراسیون فوتبال نمی تواند مانع حضور آلسیو در استقلال شود

روز گذشته یکی از سایتهای ورزشی خبری در خصوص مخالفت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص حضور آلسیو مربی ایتالیایی در استقلال منتشر کرد که به نظر نمی رسد چندان با واقعیت همخوانی داشته باشد چرا که نه فدراسیون و نه حتی نهاد وزارت ورزش و حتی شخص حسن روحانی نمی تواند مانع حضور […]

روز گذشته یکی از سایتهای ورزشی خبری در خصوص مخالفت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خصوص حضور آلسیو مربی ایتالیایی در استقلال منتشر کرد که به نظر نمی رسد چندان با واقعیت همخوانی داشته باشد چرا که نه فدراسیون و نه حتی نهاد وزارت ورزش و حتی شخص حسن روحانی نمی تواند مانع حضور آلسیو در استقلال شود مگر اینکه برچسبهایی همچون جاسوسی و یا ارتباط با رژیم صهیونیستی و مشروب خواری و … به وی زده شود!

 

به این دلیل ساده فدراسیون فوتبال نمی تواند مانع حضور آلسیو در استقلال شود

به این دلیل ساده فدراسیون فوتبال نمی تواند مانع حضور آلسیو در استقلال شود

ماجرا از این قرار است که وزارت ورزش عقد قرارداد باشگاه ها با مربیان خارجی را ممنوع کرده و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز قرارداد آنها را ثبت نمی کنند و بدین ترتیب کارت آنها برای نشستن روی نیمکت تیم ها صادر نمی شود. در همین خصوص نیز فرهاد مجیدی در صحبتهایش به این موضوع اشاره کرد که مربی ایتالیایی به عنوان مشاور در کنار او خواهد بود و این موضوع هیچ ارتباطی به باشگاه استقلال یا فدراسیون فوتبال نخواهد داشت که بخواهند در خصوص حضور مربی ایتالیایی در استقلال سنگ اندازی کنند چرا که آلسیو مثل یک شهروند ایتالیایی می تواند در ایران حضور داشته باشد و مثل هر تاجر دیگری که به سادگی در ایران رفت و آمد می کند او نیز به عنوان مشاور خصوصی سرمربی استقلال در ایران فعالیت کند. اینکه در کجای قانون مضحک وزارت ورزش، استفاده از مشاور خصوصی سرمربی نیز منع شده بر ما پوشیده است اما آنچه که واضح به نظر می رسد حتی رئیس دولت هم نمی تواند به بهانه واهی از حضور این مربی در ایران جلوگیری کند چرا که در این صورت برچسب دخالت سیاست در فوتبال به این اقدام خواهد خورد و فوتبال ایران از سمت فیفا تعلیق می شود.

در پایان بار دیگر تاکید می کنیم، آلسیو نه قرار است روی نیمکت استقلال بنشیند و نه قرار است با باشگاه استقلال قرارداد ببندد (قرارداد دو جانبه با فرهاد مجیدی خواهد داشت) و هیچ منعی برای حضورش در استقلال وجود ندارد و ادامه دادن این بحث تنها اعتبار و حیثیت فدراسیون ففوتبال را خدشه دار می کند چرا که با وجود اینترنت و دنیای ارتباطات، هم آلسیو می تواند بازیهای استقلال را از ایتالیا دنبال کند و هم ابزارهای ارتباطی مختلفی برای برقراری ارتباط مجیدی با او در آن سوی جهان وجود دارد و او برای مشاوره و کمک به مجیدی حتی نیازی به حضور در ایران و نشستن روی نیمکت استقلال هم ندارد. به واقع آیا مربیان ایرانی برای ارتباط با شخصیت های مشهور خارجی هم از وزارت ورزش مجوز کسب کنند؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • بنده 17 مه 2021 / 2:01 ب.ظ

    به نام خدا. سلام
    هنوز اتفاقی نیفتاده هوچی گری شروع شده. خدایی چی میزنید. اسم ی نفر را آورده اند در حالی که معلوم نیست چقدر به واقعیت نزدیک باشد. تا حالا کدام خارجی به کشور ما آمده و یا قرداد تپل تنظیم نکرده است. جناب مجیدی مسئول آوردن بودوروف نیست. الان ایشان کجاست. حقوق این بشر را کی خواهد داد. به خدا این کارها زشته! خود سرمربی تیم برادر گرامیشان را به عنوان کمک سرپرست معرفی کرده است. انسان از خنده سرطان معده می گیرد.

  • رامین 17 مه 2021 / 1:37 ب.ظ

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

  • فریبا 17 مه 2021 / 1:13 ب.ظ

    فدراسیون لنگی باید بیشعوریش رو یه جوری ثابت کنه دیگه!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید