کد خبر:35422
پ

بهترین سیستم و ترکیب استقلال با حضور بازیکنان جدیدش

با حضور دو بازیکن جدید و با کیفیت در استقلال، به نظر می رسد فرم بازی این تیم می تواند تنوع بیشتر و بهتری پیدا کند. استقلالی ها که تاکنون با سیستم های 3 دفاعه مقابل حریفان به میدان می رفتند، از این پس با اضافه شدن چند بازیکن جدید و با کیفیت می توانند […]

با حضور دو بازیکن جدید و با کیفیت در استقلال، به نظر می رسد فرم بازی این تیم می تواند تنوع بیشتر و بهتری پیدا کند. استقلالی ها که تاکنون با سیستم های 3 دفاعه مقابل حریفان به میدان می رفتند، از این پس با اضافه شدن چند بازیکن جدید و با کیفیت می توانند در مقاطع مختلف مقابل حریفان مختلف، سیستم های مختلفی را به کار بگیرند که در ادامه به ان می پردازیم.

 

بهترین سیستم و ترکیب استقلال با حضور بازیکنان جدیدش

بازیکنان استقلال که در دو فصل اخیر به بازی با سیستم 3 دفاعه خو گرفته اند، با توجه به ابزاری که سرمربی این تیم در اختیار دارد به خوبی این سیستم را در زمین به اجرا می گذارند و تا اینجای کار، اجازه مانور حریفان در زمین خودی را نداده اند و در زمینه گلزنی نیز بسیار خوب عمل کرده اند. با توجه به خصوصیات ذاتی امانوف به عنوان یک هافبک راست متمایل به کناره ها، به نظر می رسد بهترین پست برای او وینگر راست یا هافبک راست باشد. زوج او و صالح حردانی می تواند برای هر خط دفاعی، خطرناک باشد. در سمت مقابل نیز آماده شدن ابوالفضل جلالی این نوید را به هواداران استقلال می دهد که سمت چپ تیمشان نیز مثل سمت راست، قدرتمند ظاهر شود.

 

 

در سیستم 4 مدافعه نیز استقلال با وجود دانشگر و یزدانی، خیال خود را از بابت مرکز دفاع راحت می کند و حضور صالح حردانی و ابوالفضل جلالی به عنوان دو مدافع رونده می تواند کمک زیادی به ریتم هجومی استقلال کند. سابقه نشان داده هرچه یامگا هب محوطه جریمه حریفان نزدیک تر باشد، خطرناک تر است و اگر از او در کناره های خط استفاده شود، زهرش نیز کمتر خواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید