کد خبر:33289
پ

بهترین ترکیب استقلال و پرسپولیس در دربی 97

با نزدیک شدن به زمان شروع دربی 97، بسیاری از علاقه مندان به دو تیم دوست دارند تا از ترکیب اولیه تیمشان مقابل حریف با خبر شوند تا بر اساس آن، شانس برد تیم محبوب خود مقابل حریف سنتی را بسنجند. با توجه به پتانسیل بازیکنان فعلی دو تیم به نظر می رسد ترکیب های […]

با نزدیک شدن به زمان شروع دربی 97، بسیاری از علاقه مندان به دو تیم دوست دارند تا از ترکیب اولیه تیمشان مقابل حریف با خبر شوند تا بر اساس آن، شانس برد تیم محبوب خود مقابل حریف سنتی را بسنجند. با توجه به پتانسیل بازیکنان فعلی دو تیم به نظر می رسد ترکیب های زیر، بهترین ترکیب اولیه استقلال و پرسپولیس در دربی 97 خواهد بود.

 

پخش زنده دربی 97

 

ترکیب استقلال در دربی 97

اگر استقلال در این دیدار نیز مثل بازی با صنعت نفت از سیستم های 4 دفاعه استفاده کند، شانس پیروزی اش در دربی افزایش پیدا خواهد کرد چرا که ابزار اجرای این سیستم را در تمامی نقاط زمین در اختیار دارد. ارسلان مطهری، متین کریم زاده، زبیر نیک نفس و رضا آذری نیز می توانند به عنوان نفرات جایگزین نفرات فعلی در نیمه دوم وارد زمین شوند.

خودزنی: استفاده از رضاوند و مرادمند و سیدحسین حسینی

ترکیب پرسپولیس در دربی 97

همانطور که در دو بازی قبل پرسپولیس دیدیم، کادر فنی این تیم پس از تست سیستم های 3 دفاعه بار دیگر به سیستم همیشگی خود یعنی 2-4-4 بازگشته و در این چیدمان به نظر می رسد، ترکیب زیر، ایده آل ترین ترکیب ممکن برای پرسپولیس باشد. نفراتی همچون امید عالیشاه، سیامک نعمتی و رضا اسدی و حامد پاکدل نیز می توانند گزینه های تعویض یحیی گل محمدی در نیمه دوم باشند.

خودزنی: استفاده از رضا اسدی و جلال حسینی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید