کد خبر:25569
پ

بهترین ترکیب استقلال در دربی 95 | هجومی ترین استقلال را در دربی می بینیم؟

دربی 95 تا ساعاتی دیگر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و هواداران استقلال با توجه به عملکرد ضعیف ساختار دفاعی تیمشان نگران نتیجه دربی هستند. به نظر می رسد ترکیب زیر در صورتی که بازیکنان فوق در رم خوب بدنی باشند، بهترین ترکیب ممکن برای استقلالی ها برای […]

دربی 95 تا ساعاتی دیگر بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و هواداران استقلال با توجه به عملکرد ضعیف ساختار دفاعی تیمشان نگران نتیجه دربی هستند. به نظر می رسد ترکیب زیر در صورتی که بازیکنان فوق در رم خوب بدنی باشند، بهترین ترکیب ممکن برای استقلالی ها برای مصاف با پرسپولیس باشد.

 

آخرین اخبار دربی 95

 

بهترین ترکیب استقلال در دربی 95 | هجومی ترین استقلال را در دربی می بینیم؟

بهترین ترکیب استقلال در دربی 95 | هجومی ترین استقلال را در دربی می بینیم؟

رشید مظاهری اگرچه در چند بازی مقابل ذوب آهن عملکرد خوبی نداشت اما با توجه به خروج های موفقش می تواند یکی از سدهای محکم در مقابل سانترهای پیاپی بایکنان پرسپولیس باشد.

به نظر می رسد دو مدافع میانی استقلال در این بازی سیاوش یزدانی و محمد دانشگر باشند. حضور این دو مدافع بلند قامت در مرکز خط دفاعی استقلال می تواند ضریب اطمینان ساختار دفاعی آبی ها را روی ارسال های دقیق بازیکنان پرسپولیس بالاتر ببرد.

با توجه به عملکرد ضعی مسعود ریگی در بازیهای گذشته و ناتوانی او در جمع کردن فضای جلوی مدافعین و البته قامت کوتاه و جثه ضعیف او، به نظر می رسد در این دربی نوبت بازی سعید مهری و مهدی مهدی پور در دو پست هافبک های جلوی مدافعین فرا رسیده است. مهدی مهدی پور عملکرد درخشانی در لیگ قهرمانان آسیا در این پست داشت و سعید مهری نیز با فیزیک مناسب خود می تواند مقابل هافبک های توانمند پرسپولیس ایستادگی کند.

 

در پست دفاع راست نیز وریا غفوری با تجربه و در پست دفاع چپ، احتمالاً محمد نادری جضور خواهند داشت.

دو هافبک تهاجمی استقلال در این دیدار نیز احتمالاً بابک مرادی و فرشید اسماعیلی خواهند بود.

 

و در نهایت دو مهاجم نوک استقلال در این بازی احتمالاً مهدی قایدی و ارسلان مطهری هستند چرا که کندی سید جلال حسینی و مصدومیت جزئی کنعانی زادگان احتمالاً فضا را برای مهاجمین سرعتی استقلال برای گلزنی بیشتر فراهم خواهد کرد.

 

نفراتی همچون هرویه میلیچ، شیخ دیاباته، سبحان خاقانی و عارف غلامی و مسعود ریگی نیز می توانند به عنوان گزینه های تعویض مجیدی در نیمه دوم محسوب شوند.

کلیدواژه : استقلالدربی 95

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید