کد خبر:23119
پ

بهانه جویی جدید سرمربی پرسپولیس: چمن بلند بود نبردیم!

پس از اینکه یحیی گل محمدی در بازی پرسپولیس و صنعت نفت،  تساوی تیمش را به باد ربط داد، امروز در پایان بازی پرسپولیس و پدیده او در اتهامی جنجالی، مسئولین برگزاری این بازی را به بلند کردن عمدی چمن ورزشگاه امام رضا متهم کرد و بلند بودن چمن را عامل نبردن پرسپولیس در این […]

پس از اینکه یحیی گل محمدی در بازی پرسپولیس و صنعت نفت،  تساوی تیمش را به باد ربط داد، امروز در پایان بازی پرسپولیس و پدیده او در اتهامی جنجالی، مسئولین برگزاری این بازی را به بلند کردن عمدی چمن ورزشگاه امام رضا متهم کرد و بلند بودن چمن را عامل نبردن پرسپولیس در این بازی معرفی کرد.

بهانه جویی جدید سرمربی پرسپولیس: چمن بلند بود نبردیم!

بهانه جویی جدید سرمربی پرسپولیس: چمن بلند بود نبردیم!

به واقع جای بسی تاسف است که سرمربی تیم پرسپولیس که بازیکنانش در بازی امروز مقابل پدیده نمایش خوبی ارائه کردند و با خلق 7 موقعیت گل روز خوبی را از نظر فنی سپری کردند، با عدم کسب نتیجه لازم بار دیگر رو به فرافکنی و مقصر جلوه دادن سایر عوامل روی آورده است. آیا اگر یکی از موقعیت های گل پرسپولیس وارد دروازه پدیده شده بود و این تیم به پیروزی می رسید هم شاهد چنین مواضع آماتوری از سوی سرمربی پرسپولیس بودیم؟

حتی اگر بر فرض، چمن بلندتر از حد استاندارد هم بوده باشد، این شرایط برای هر دو تیم یکسان بوده و جالب اینکه چمن ورزشگاه آزادی نیز بارها و بارها در رقابتهای بین المللی در رده ملی و باشگاهی بلندتر از حد استاندارد نگه داشته می شد و این مورد، از مزایای حق میزبانی است که هر تیمی به فراخور شرایط تیم حریف از آن استفاده می کند. به عنوان مثال بعضا دیده شده حتی برای سنگین تر شدن چمن و جلوگیری از حرکت روان توپ روی آن، از چند ساعت پیش از شروع بازی، برخی تیمها در آن آب میبندند!

 

هر چه که هست، وضعیت چمن استادیوم امام رضا به تایید داور بازی رسیده و اعتراض کادر فنی پرسپولیس به این مورد وارد نیست.

نکته آخر اینکه شاید بهتر باشد گل محمدی ظرفیت خود در ناکامی ها را بالاتر ببرد و به جای انداختن تقصیر به عوامل دیگر، در مورد مسائل فنی صحبت کند. او پس از ناکامی در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز دیواری کوتاهتر از مهدی رسول پناه که 7 بازیکن جدید برایش خرید تا پرسپولبس را به فینال برسانند پیدا نکرد و همه کاسه کوزه ها را بر سر او خراب کرد. پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی نیز او با طرح ادعاهای واهی مدعی شد، فدراسیون قصد دارد استقلال قهرمان شود که البته تراکتور قهرمان حذفی شد و در فصل جتری نیز تقریبا پس از هر ناکامی پرسپولیس هر عامل دیگری مقصر بوده جز کادر فنی پرسپولیس!

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • پرسپولیس قهرمان 4 آوریل 2021 / 1:56 ب.ظ

    هاتف خجالت بکش رحمتی جونتون دستور چمن بلند داده بود و این موضوع را قبل از بازی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس عنوان کردند نه بعد از بازی خجالت بکش اینهمه مهمل ننویس کیسه کش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید