کد خبر:10007
پ

بند جادویی که مجوز جدایی بشار رسن را می دهد

بشار رسن شب گذشته با انتشار یک استوری احساسی سعی کرد تا اول هواداران پرسپولیس را مجاب به رفتنش کند و سپس با راه حالی دوستانه از باشگاه پرسپولیس جدا شود موضوعی که با واکنش مهدی رسول پناه مواجه شد و مدعی شد او با بشار قرارداد دارد و بازیکن عراقی بدون رضایت باشگاه نمی […]

بشار رسن شب گذشته با انتشار یک استوری احساسی سعی کرد تا اول هواداران پرسپولیس را مجاب به رفتنش کند و سپس با راه حالی دوستانه از باشگاه پرسپولیس جدا شود موضوعی که با واکنش مهدی رسول پناه مواجه شد و مدعی شد او با بشار قرارداد دارد و بازیکن عراقی بدون رضایت باشگاه نمی تواند به طور یکطرفه فسخ کند اما به نظر می رسد بندی در قرارداد بشار رسن وجود دارد که او را در موضع قدرت نسبت به باشگاه پرسپولیس قرار داده است.

 

بند جادویی که مجوز جدایی بشار رسن را می دهد

بند جادویی که مجوز جدایی بشار رسن را می دهد

اما نکته ای که صحبتهای رسول پناه را به چالش می کشد، تکرار همین ادعا در مورد مهدی ترابی بود که او در نهایت توانست به سادگی و بدون پرداخت حتی 1 ریال به پرسپولیس این تیم را ترک کند. یا در مورد مشابه، شجاع خلیل زاده نیز علی رغم داشتن قرارداد، به سادگی قادر به ترک تیم است.

 

حال این سوال نزد هواداران پرسپولیس پیش آمده که آیا داستان ترابی در مورد بشار رسن هم تکرار می شود و او قادر به فسخ یک طرفه قراردادش خواهد بود؟ مسلماً بشار سن بهتر از هر فرد دیگری مفاد قراردادش را مطالعه کرده و احتمالاً با پیدا کردن بندی در آن خیال جدایی از پرسپولیس را در سر می پروراند که اگر غیر از این بود، هم او و هم وکلایش به خوبی از تبعات این تصمیمش مطلع بودند و هرگز به سمت فسخ قرارداد با پرسپولیس پیش نمی رفتند.

نکته ای که در استوری روز گذشته بشار شاید مغفول ماند این بود که او مدعی شد تنها به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس، بازیکنان و کادر فنی بار دیگر به ایران بازگشته تا به طور دوستانه از تیم جدا شود و همین ادعا باعث می شود تا بدانیم او فک همه مراحل جدایی اش حتی با مخالفت باشگاه را کرده و فکر ماندن در پرسپولیس را هم نمی کند. او در صحبتهای خود هرگز به این موضوع که به واسطه قراردادش مجبور به بازگشت به ایران شده و برای جدایی به رضایت باشگاه پرسپولیس نیاز دارد، نکرد و مذاکره دو ساعته مدیریت باشگاه پرسپولیس با بشار رسن نشان می دهد، باشگاه پرسپولیس در این قضیه در موضع ضعف قرار دارد که اگر نداشت، به سادگی موضوع جدایی بشار رسن را منتفی اعلام می کرد و پرونده را می بست و اگ قراداد محکمی با او بسته شده بود، نیاز به دو ساعت چانه زنی با بشار سن برای ماندن نداشتند و احتمالاً یک بند (بخوانید بند جادویی) در قرارداد بشار رسن وجود داشته که به او این جرات را داده تا به سادگی با تیم دیگری مذاکره کند.

 

بشار رسن که فردی شفاف با روحیات رئوف و سالم است، در استوری خود از هواداران پرسپولیس می خواست تا او را به واسطه شرایط مالی و تامین خانواده ش درک کنند و در عین اخلاق از هوادارن پرسپولیس درخواست کرد تا در مقابل مدیریت باشگاه در مورد جدایی اش موضع نگیرند و کسی را مقصر ندانندو

 

پی نوشت: بر هیچکس پوشیده نیست که مدیران استقلال و پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات برای راضی نگه داشتن هواداران و کادر فنی با هر خواسته منطقی و غیرمنطقی در گنجاندن بندهای عجیب در قرارداد موافقت می کردند و به عنوان نمونه می توان به جدایی روزبه چشمی از استقلال اشاره کرد که علی رغم عقد قرارداد با استقلال، به سادگی و بدون هیچ مشکلی به ام صلال پیوست و این قصه در مورد بشار سن نیز قطعاً صدق می کند چرا که پروسه تمدید قرارداد او نیز با کش و قوس های فراوانی همراه بود و به نظر می رسد مدیریت در نهایت تن به گنجاندن آن بند جادویی در قرارداد او داده است که این روزها برای ماندن بشار رسن در تیم به آب و آتش می زند.

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • ارجمند 17 اکتبر 2020 / 8:03 ب.ظ

    همینجوری که استقلالی ها رفتن تو پیج رسن و التماسش کردن که از پرسپولیس جدا بشه،
    الآن با این پیام دارن تحریکش میکنن که درخواست جدایی از پرسپولیس رو رها نکنه و کوتاه نیاد.
    استقلالی ها فراموش کردن که هر بازیکنی که میاد پرسپولیس تو یکی دو تا بازی جزو بهترین های ایران که هیچ، جزو بهترین های آسیا میشه.
    نمونه بارز آن عیسی آل کثیر،
    استقلالی ها وقتی محرومیت آل کثیر رو جشن می گرفتن ، عبدی هجده ساله تو فینال غرب آسیا از حمدالله دویست میلیاردی، بونجاه و دیگر بزرگان مهاجم جلو افتاد و گلزنی کرد.
    پس اینهمه بشار رو تحریک نکنید که جانشین او مطمنا بهتر از او خواهد بود.

  • امیرحسام مشتاق 16 اکتبر 2020 / 10:34 ب.ظ

    آی کیو اگه اینجوری بود که برا مذاکره نمی آمد دست به دامن هوادار نمی شد مثل بقیه می رفت فدراسیون فسخ می کرد می رفت فقط رسول پناه بخاطر ۴۰۰هزار دلار موافق رفتنش تز یحیی و هوادارا می ترسه این چه تحلیلیه شما دارین

    • تبرزن 16 اکتبر 2020 / 11:06 ب.ظ

      داداچ وقتی بشار اومد خورد به تعطیلیا و اینکه پیشنهاد قطریا تازه بهش رسیده. خودش گفته به احترام باشگاه اومده مذاکره تا یه چیزی هم پرسپولیس کاسب بشه و اگه رضایتنانه ش رو ندن با مسیولیت خودش فسخ میکنه و درخواست itc از فیفا میکنه تا تکلیفش مشخص بشه. و مطمئن باش هیچ نیازی به مذاکره نداره و میره از پرسپولیس.

  • یاسمن 16 اکتبر 2020 / 8:22 ب.ظ

    بشار بهترین بازیکن از بازیکن های پرسپولیس هست حرفی که زده واقعا درسته هرکسی میاد یه روزی میره چه تیم دیگه چه بازی نکردن عاشقانه هوادارا بشار دوست دارن بشار همیشه تو قلب ما هست امیدوارم به هر هدفی داره برسه خدا مادرش هم بیامرزد این رو بدونه هرکجا بره هر تصمیمی بگیره هوادارای واقعی همیشه پشتشن ?❤❤❤❤❤

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید