کد خبر:30485
پ

بمب نقل و انتقالات وارد ایران شد | اسدی استقلالی می شود یا پرسپولیسی؟

رضا اسدی هافبک سابق تراکتور که فصل ناموفقی را در فوتبال اروپا گذراند، مورد توجه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته و شنیده می شود در لیست خرید فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی قرار دارد.   نقل و انتقالات استقلال 1400   نقل و انتقالات پرسپولیس 1400   بمب نقل و انتقالات […]

رضا اسدی هافبک سابق تراکتور که فصل ناموفقی را در فوتبال اروپا گذراند، مورد توجه هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس قرار گرفته و شنیده می شود در لیست خرید فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی قرار دارد.

 

نقل و انتقالات استقلال 1400

 

نقل و انتقالات پرسپولیس 1400

 

بمب نقل و انتقالات وارد ایران شد | انفجار در استقلال یا پرسپولیس؟

بمب نقل و انتقالات وارد ایران شد | انفجار در استقلال یا پرسپولیس؟

اسدی شب گذشته واردایران شد و قرار است ابتدا با مسئولین پرسپولیس جلسه بگذارد و پس از آن با استقلالی ها وارد مذاکره خواهد شد و در نهایت پس از سبک و سنگین کردن شرایط، یکی از این دو تیم را برای ادامه فوتبالش در فصل آینده انتخاب خواهد کرد.

گفته می شود یکی از دلایلی که احمد نوراللهی از مسئولین پرسپولیس دلخور شده، موضوع مذاکره آنها با بازیکن هم پست او یعنی رضا اسدی بوده و به نظر می رسد اسدی به پرسپولیس نزدیک تر از استقلال باشد اما با وجود کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک در پست هافبک دفاعی در پرسپولیس، به نظر می رسد اسدی در استقلال راحت تر بازی کند و یک علی کریمی دیگر برای هواداران استقلال باشد چرا که مسعود ریگی نشان داده یک بازیکن متوسط و معمولی است و با قامت کوتاه خود هرگز نتوانسته میانه میدان را به سود استقلال بچرخاند و استقلالی ها برای مصاف با الهلال، ضعف شدیدی را در میانه میدان خود احساس می کنند و شاید نیاز استقلال به اسدی و رقابت شدید در پست هافبک دفاعی در پرسپولیس باعث شود، اسدی قید پیشنهاد مالی بهتر پرسپولیس را بزند و برای بازی مستمر و دیده شدن در آستانه جام جهانی استقلالی شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 19 آگوست 2021 / 11:56 ق.ظ

    پرسپولیس پول داره. استقلال نه. نکته اینه. چرا اول میره پرسپولیس در ضمن؟ پس اینم عوضی. مثل دایی استقلالی وبیرانوند استقلالی و هزاران ستاره پولکی دیگر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید