کد خبر:15891
پ

بمب نقل و انتقالات زمستانی | مرتضی تبریزی به پرسپولیس می رود؟

چندی پیش بود که نوشتیم مرتضی تبریزی برای تمدید قرارداد با تیم استقلال به توافق نرسیده است، موضوع سر مسائل مالی بود که باعث شد مهاجم استقلال قرارداد خود را تمدید نکند و دست خالی باشگاه را ترک کند. 🔸مرتضی تبریزی که به زودی مصدومیت طولانی خود را پشت سرگذاشته و آماده بازگشت به میادین […]

چندی پیش بود که نوشتیم مرتضی تبریزی برای تمدید قرارداد با تیم استقلال به توافق نرسیده است، موضوع سر مسائل مالی بود که باعث شد مهاجم استقلال قرارداد خود را تمدید نکند و دست خالی باشگاه را ترک کند.

🔸مرتضی تبریزی که به زودی مصدومیت طولانی خود را پشت سرگذاشته و آماده بازگشت به میادین می شود، حالا باید خیلی زود تیم جدید خود را انتخاب کند و در این بین در یک دوراهی مهم در فوتبالش قرار گرفته است. تبریزی بهترین دوران فوتبالی‌اش را در ذوب آهنی پشت سرگذاشت که یحیی گل محمدی سرمربی آن بود و حالا به نظر می رسد این بار پرسپولیس می تواند دوباره استاد و شاگرد را به هم وصل کند.

🔸این در شرایطی است که محمود فکری نسبت به تمدید قرارداد با تبریزی اعلام نیاز کرده اما آنچه شاید باعث شود جدایی مرتضی تبریزی را از تیم استقلال قطعی بدانیم مسائل مالی است که طرفین اختلاف زیادی با هم دارند. در این بین ذکر این نکته ضروری است زمانی که محرومیت عیسی آل کثیر قطعی شد، یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای خط حمله پرسپولیس تبریزی بود اما چون این بازیکن در آن زمان به آمادگی کامل نرسیده بود این انتقال نهایی نشد.

🔸همچنین چندی پیش مدیران استقلال بعد از جذب محمد نادری قصد داشتند تفاهم نامه ای با مدیران تیم پرسپولیس امضا کنند که دو تیم دیگر از هم بازیکن نگیرند که این موضوع با مخالفت جعفر سمیعی، مدیرعامل تیم پرسپولیس همراه شد. در این بین شنیدیم یکی از دلایل این اتفاق همین است که یحیی گل محمدی تمایل به جذب تبریزی دارد. با این شرایط باید دید تبریزی برای ادامه فوتبالش یک تصمیم جنجالی خواهد گرفت یا ترجیح می دهد به تیمی برود که با حاشیه کمتری بتواند فوتبالش را ادامه بدهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید