کد خبر:9269
پ

بمب آسیایی استقلال ترکید | مجوز حرفه ای استقلال رد شد؟

خبر ورزشی دقایقی پیش از رد شدن مجوز سهمیه آسیایی استقلال به دلیل کسب نکردن رضایت حسین کنعانی زادگان اتفاق افتاده است.   بمب آسیایی استقلال ترکید | مجوز حرفه ای استقلال رد شد؟   این شایعه، دیروز در فضای مجازی دست به دست چرخید که دلایل لازم برای رد این مجوز از داخل کشور […]

خبر ورزشی دقایقی پیش از رد شدن مجوز سهمیه آسیایی استقلال به دلیل کسب نکردن رضایت حسین کنعانی زادگان اتفاق افتاده است.

 

بمب آسیایی استقلال ترکید | مجوز حرفه ای استقلال رد شد؟

 

این شایعه، دیروز در فضای مجازی دست به دست چرخید که دلایل لازم برای رد این مجوز از داخل کشور برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده و AFC برای خط قرمز کشیدن روی نام استقلال به مواردی استناد کرده که از داخل ایران فرستاده شده است.

از مدت‌ها قبل درباره بازیکنی صحبت شده بود که روزی در استقلال بود و حالا در پرسپولیس بازی می‌کند. او برای روز‌های آبی بودن، پولی از استقلال طلبکار است که او را به یکی از ۱۱ طلبکار معروف باشگاه آبی تبدیل کرده است. استقلال برای کسب مجوز حرفه‌ای پول ۱۱ نفر را باید می‌داد که محمدحسین کنعانی‌ز‌ادگان یکی از آن‌ها بود. گفته می‌شد استقلال تا زمان بازی پنج‌شنبه ایران – ازبکستان زمان داشت تا این بدهی‌ها را تسویه کند. سرور جپاروف که در بازی ایران – ازبکستان روی نیمکت تیم میزبان نشسته بود هم یکی دیگر از این طلبکاران است، اما حالا گفته می‌شود تسویه حساب با طلبکاران، تنها یکی از مشکلات استقلال برای دریافت مجوز حرفه‌ای بود و حالا استقلال به دلایلی دیگر، امکان حضور در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا را ندارد. دلایلی که دیروز در فضای مجازی گفته شد از ایران ارسال شده است؛ که اگر این‌گونه باشد، جنگ داخلی ما را بسیار خطرناک‌تر و ترسناک‌تر از گذشته می‌کند. روزگاری گفته شد پرسپولیسی‌ها به دلیل اختلاف برانکو با کی‌روش رودرروی تیم ملی ایران ایستاده‌اند، بعد گفته شد سرنخ‌های محرومیت عیسی آل‌کثیر در لیگ قهرمانان آسیا و شکایت النصر از پرسپولیس در داخل ایران قرار دارد و حالا گفته می‌شود رد مجوز حرفه‌ای استقلال و محرومیت این تیم از فصل بعدی لیگ قهرمانان در داخل ایران طراحی شده است.

دقیقاً به کجا می‌رویم؟
این پرسشی است که باید به آن پاسخ داده شود. اینکه اجازه بدهیم اختیار ورزش و فوتبال در دست چند ادمین و چند آدم خاص باشد، اوج بی‌هنری است. فوتبال ما با این دست فرمان، خیلی زود به انتهای دره سقوط می‌کند و این فرجامی است که مدیران ما برای آن در نظر گرفته‌اند.

این جنگ، فوتبال ایران را می‌سوزاند. تباهی تیم‌های ما به دست خودمان، نقشه‌ای است که ما در حال اجرای آن هستیم، اما چه کسی آن را نوشته و طراحی کرده است؟ این اختلاف و کینه شدید ریشه در چه چیز دارد جز جهل؟ ما برای اعتلای فوتبال باشگاهی باید رقابت کنیم؛ چرا برای هم شمشیر کشیده‌ایم؟ این چطور رقابتی است که زیرآب هم را بزنیم تا فضا برای نفس کشیدن دیگران فراهم شود و آب به آسیاب دشمن برود؟ کاش مدیران، آبی به صورتشان می‌زدند تا خواب از چشمانشان بپرد.

 

پی نوشت: روز گذشته گفته شد موضوع رضایت کنعانی زادگان از باشگاه استقلال با قرار تعهد پرداخت در فدراسیون فوتبال حل شده است و مشخص نیست منبع خبر رسانه خبرورزشی چیست که از رد شدن مجوز حرفه ای استقلال گفته است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 10 اکتبر 2020 / 8:25 ب.ظ

    رژیمی که لنگ شده منافع ملی اش و تاج بزرگ که باعث اعتبار و اقتدار ایران در آسیا برایش شده شده صهیونیستی! فاتحه اش را باید خواند!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید