کد خبر:30093
پ

بلاتکلیفی استقلال در روز پیوستن علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس

در حالی که پس از اتمام جام حذفی، فرصت نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران رسماً آغاز شده و نقل و انتقالات لیگ برتر 1400 اما وضعیت در باشگاه استقلال همچنان به منوال قبل است و نه خبری از تمدید با بازیکنان این تیم است و نه خبری از عقد قرارداد با بازیکنان جدید!   […]

در حالی که پس از اتمام جام حذفی، فرصت نقل و انتقالاتی در فوتبال ایران رسماً آغاز شده و نقل و انتقالات لیگ برتر 1400 اما وضعیت در باشگاه استقلال همچنان به منوال قبل است و نه خبری از تمدید با بازیکنان این تیم است و نه خبری از عقد قرارداد با بازیکنان جدید!

 

بلاتکلیفی استقلال در روز پیوستن علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس

بلاتکلیفی استقلال در روز پیوستن علیرضا ابراهیمی به پرسپولیس

امروز در حالی باشگاه پرسپولیس با دو مدافع لیگ برتری یعنی علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر و علی نعمتی مدافع چپ پدیده به توافق رسید که احمد مددی مدیرعامل استقلال در انفعالی مشکوک هیچ فعالیتی در نقل و انتقالات ندارد و برای جذب امین قاسمی نژاد هیچ اقدام عملی صورت نگرفت تا این بازیکن گلزن به پیشنهاد 2 ساله و وسوسه کننده گل گهر سیرجان فکر(41937) کند.

از سوی دیگر با تعلل باشگاه استقلال در ارائه پیشنهاد به سجاد شهباززاده، این بازیکن در آستانه پیوستن به پرسپولیس و جانشینی شهریار مغانلو قرار دارد و این در حالی است که استقلالی ها احتمالا در فصل آینده شیخ دیاباته و مهدی قایدی را در اختیار نداشته باشند و قرارداد امیرارسلان مطهری نیز با این تیم به پایان رسیده و احتمال جدایی این بازیکن نیز از استقلال زیاد است.

آبی ها در حالی بحران نقل و انتقالات را سپری می کنند که تا دو هفته دیگر می بایست به مصاف تیم قدرتمند الهلال بروند که با جذب ستاره های زیاد قصد قهرمانی در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

روز گذشته نیز محمد دانشگر مدافع استقلال با نوتیسی که به باشگاه استقلال ارسال کرد، خواستار پرداخت مطالباتش ظرف ده روز آینده شد و شنیده می شود او نیز یکی از جدا شده های استقلال خواهد بود.

شنیده می شود بازیکنان استقلال این روزها منتظر تثبیت وزیر جدید ورزش و عزل احمد مددی هستند تا بتوانند با سرپرست جدید تیم بر سر میز مذاکره بنشینند چرا که هیچ یک از بازیکنان استقلال به مددی اعتماد ندارند و حاضر نیستند با او برای ماندن در استقلال مذاکره کنند.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • Moh12345 10 آگوست 2021 / 5:02 ب.ظ

    41937

  • محسن 10 آگوست 2021 / 5:02 ب.ظ

    41937

  • احمدرضانظری 10 آگوست 2021 / 4:58 ب.ظ

    41937

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید