کد خبر:12150
پ

بشار رسن گرفتار سندروم لیونل مسی شد

بشار رسن ستاره خط میانی پرسپولیس در بازی مقابل سایپا روز کم فروغی را سپری کرد به طوری که با کاهش تاثیرگذاری او در زمین، خط حمله پرسپولیس نیز حرف خاصی برای گفتن نداشت و نشاط و شادابی لازم را در کارهای هجومی پرسپولیس شاهد نبودیم. با رصد بازی بشر رسن در پرسپولیس به نکته […]

بشار رسن ستاره خط میانی پرسپولیس در بازی مقابل سایپا روز کم فروغی را سپری کرد به طوری که با کاهش تاثیرگذاری او در زمین، خط حمله پرسپولیس نیز حرف خاصی برای گفتن نداشت و نشاط و شادابی لازم را در کارهای هجومی پرسپولیس شاهد نبودیم. با رصد بازی بشر رسن در پرسپولیس به نکته جالبی بر میخوریم که وجه اشتراک او و لیونل مسی محسوب می شود.

 

بشار رسن گرفتار سندروم لیونل مسی شد

بشار رسن گرفتار سندروم لیونل مسی شد

بشار رسن و لیونل مسی هر دو در ابتدای فصل جاری خواستار جدایی از تیم های خود بودند اما به دلیل قراردادی که با باشگاه های خود داشتند، در نهایت علی رغم اصرار زیاد برای جدایی نتوانستند جدا شوند و در شروع فصل جدید رقابتها شاهد نوعی بی انگیزگی و افت در کیفیت فنی آنها بوده ایم. لیونل مسی که تاکنون در 7 بازی برای بارسلونا به میدان رفته تاکنون موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی های خود نشده و تنها 5 گل(لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا) آن هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است و قدم زدن او در زمین و بی انگیزگی اش نسبت به نتیجه بازی بارسلونا مقابل حریفان، در نوع بازی او مشهود است به طوری که بارسا در فصل جاری اصلاً در حد و اندازه های یک تیم قدرتمند ظاهر نشده است.

 

در سمت مقابل نیز بشار رسن شرایط مشابهی را تجربه می کند که البته از قبل قابل پیش بینی بود (فصل قبل این شرایط برای علی علیپور نیز در نیم فصل اول رخ داد) او نیز به سبب ممانعت باشگاه از پیوستنش به تیم القطر حسابی دلخور است و با عدم تمرکز لازم در زمین بازی حضور دارد و به نوعی روزها و ثانیه را می شمارد تا نیم فصل فرا برسد و بتواند به سادگی از پرسپولیس جدا شود. او در بازی روز گذشته برابر سایپا اصلاً شبیه به بشار رسنی که هواداران پرسپولیس می شناختند نبود و به واسطه افت کیفی او در میانه میدان، روند حرکات هجومی پرسپولیس که اتکای زیادی به حرکات بشار دارد نیز مختل شده بود.

 

حال باید منتظر ماند و دید بشار و لیونل مسی تا چه زمانی قرار است در این شوک فرو بروند و کی از این حالت خود خارح می شوند و به تیم هایشان مثل قبل کمک می کنند.

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید