کد خبر:14164
پ

بشار رسن و کنعانی تا فینال در زر ورق | یحیی نگران دو مهره کلیدی پرسپولیس

با محرومیت عیسی آل کثیر و احسان پهلون و وحید امیری از حضور در فینال و جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از پرسپولیس دست یحیی گل محمدی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی تیمش بسیار بسته شده است و به همین خاطر نگران مصدومیت بازیکنان کلیدی اش در آستانه فینال آسیا است.   بشار […]

با محرومیت عیسی آل کثیر و احسان پهلون و وحید امیری از حضور در فینال و جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری از پرسپولیس دست یحیی گل محمدی برای انتخاب یازده بازیکن اصلی تیمش بسیار بسته شده است و به همین خاطر نگران مصدومیت بازیکنان کلیدی اش در آستانه فینال آسیا است.

 

بشار رسن و کنعانی تا فینال در زر ورق | یحیی نگران دو مهره کلیدی پرسپولیس

بشار رسن و کنعانی تا فینال در زر ورق | یحیی نگران دو مهره کلیدی پرسپولیس

در بین همه بازیکنان پرسپولیس، یحیی بیشتر نگران مصدوم شدن احتمالی بشار رسن و محمدحسین کنعانی زادگان است که عملاً جانشینی برای این دو ستاره پرسپولیس در حال حاضر وجود ندارد و اگر به هر دلیلی هر یک از این دو بازیکن چه به دلیل مصدومیت چه به دلیل ابتلا به کرونا قادر نباشند پرسپولیس را در فینال همراهی کنند، گل محمدی با چالش جدی مواجه خواهد شد.

او که تقریباً از مهاجمین تیمش یعنی آرمان رمضانی و مهدی عبدی قطع امید کرده، چشم امیدش به هنرنمایی بشار رسن در خط میانی است تا بتواند با پاس ها و شوت های دقیقیش، گره کار پرسپولیس را باز کند.

در طرف مقابل در صورت غیبت کنعانی زادگان در بازی فینال، او می بایست از حسینی جوان در کنار حسینی مسن استفاده کند که این ترکیب نیز ریسک فرو ریختن ساختار دفاعی مستحکم پرسپولیس را بالا می برد.

 

هر چه که هست در این شرایط باید به گل محمدی حق داد که نگران بازی تیمش در ورزشگاه لغزنده شهید وطنی در دیدار مقابل نساجی باشد و شاید بهتر باشد او قید 3 امتیاز این بازی را زده و بدون بشار رسن و کنعانی زادگان در این دیدار حاضر شود تا مبادا این دو مهره کلیدی و بدون جانشین در ترکیبش فینال را از دست بدهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید