کد خبر:11549
پ

بشار رسن در راه لیونل مسی شدن ؟

با افت فنی فاحش لیونل مسی در  فصل جاری، بسیاری از علاقه مندان به فوتبل وضعیت او را با بشار رسن و علی علیپور مقایسه می کنند.   فیلم حرکت جنجالی لیونل مسی مقابل داور در بازی با آلاوز   بشار رسن در راه لیونل مسی شدن ؟ لیونل مسی در بارسلونا خوشحال نیست. او […]

با افت فنی فاحش لیونل مسی در  فصل جاری، بسیاری از علاقه مندان به فوتبل وضعیت او را با بشار رسن و علی علیپور مقایسه می کنند.

 

فیلم حرکت جنجالی لیونل مسی مقابل داور در بازی با آلاوز

 

بشار رسن در راه لیونل مسی شدن ؟

بشار رسن در راه لیونل مسی شدن ؟

لیونل مسی در بارسلونا خوشحال نیست. او که مدتهاست نتوانسته تاثیر ویژه ای بر روی روند نتیجه گیری بارسلونا بگذارد د فصل جاری رقابتهای لالیگا جایی در بین گلزنان لالیگا نداشته و نتوانسته بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد. مسی که در ابتدای فصل با حضور کومان قصد داشت تا از بارسا برود، به موجب قراردادش مجبور شد تا یک فصل دیگر هم در بارسلونا بماند و امروز اثرات ماندگاری اجباری مسی در نوع بازی او به وضوح به چشم می آید.

او که از رفتن لوییز سوارز دلخور شده بود و رفتار رونالد کومان با او را نپذیرفته بود قصد ترک بارسا را داشت اما نتوانست تیم را ترک کند و همین مسئله باعث شده تا افت محسوسی در کیفیت فنی او در هفته های ابتدایی لالیگا دیده شود به طوری که تاثیرگذاری او در بارسلونای فعلی به کمترین میزان خود در ده سال اخیر رسیده است. بارسلونا در حال حاضر با دو بازی کمتر نسبت به رقبا در رده دوازدهم جدول رده بندی لالیگا جای گرفته و با توجه به نتایج این تیم در 4 بازی اخیر 2 شکست و 2 تساوی، بعید به نظر می رسد در فصل جاری به افتخار قابل توجهی نائل آید.

 

در ورژن وطنی نیز بشار رسن همین وضعیت را در تیم پرسپولیس داشت و علی رغم اینکه تلاش زیادی برای جدایی از پرسپولیس کرد، اما به موجب قراردادش نتوانست این تیم را ترک کند و اکنون بر خلاف میلش و با عدم تمرکز به واسطه از دست رفتن پیشنهاد وسوسه کننده القطر در تمرینات پرسپولیس حاضر است و اگر او نیز مثل مسی در زمین مسابقه تمرکز لازم را نداشته باشد، بدون شک کارایی گذشته را برای پرسپولیس نخواهد داشت.

 

گفتنیست در فصل گذشته نیز علی علیپور خواهان جدایی از پرسپولیس شده بود و تلاش زیادی برای جدایی از تیم و پیوستن به تیم پرتغالی کرد اما مسئولینباشگاه مخالف این اتفاق بودند و در نهایت نیز ترانسفر او انجام نشد و علی علیپور رسماً نیم فصل اول مسابقات را به واسطه عدم تمرکز در جریان بازی از دست داد و عملکرد ضعیفی در امر گلزنی داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید