کد خبر:10190
پ

بشار رسن در تمرین نیروی هوایی عراق حاضر شد + عکس

بشار رسن که روز گذشته برای مراسم سالگرد مادرش به عراق سفر کرده بود، هنوز به تهران باز نگشته و در اقدامی عجیب در تمرینات پلیس عراق شرکت کرد. روز گذشته مدیر برنامه های بشار سن از بازگشت قریب الوقوع او به تهران برای شرکت در تمرینات پرسپولیس گفته بود اما هنوز خبری از بازگشت […]

بشار رسن که روز گذشته برای مراسم سالگرد مادرش به عراق سفر کرده بود، هنوز به تهران باز نگشته و در اقدامی عجیب در تمرینات پلیس عراق شرکت کرد. روز گذشته مدیر برنامه های بشار سن از بازگشت قریب الوقوع او به تهران برای شرکت در تمرینات پرسپولیس گفته بود اما هنوز خبری از بازگشت بشار رسن به تهران نشده است تا بار دیگر گمانه زنی ها در این خصوص افزایش یابد.

بشار رسن در تمرین نیروی هوایی عراق حاضر شد + عکس

گفته می شود در صورت عدم مراجعت بشار رسن به ایران و عقد قرارداد با القطر، او بین 4 تا 6 ماه محروم خواهد شد و باشگاه قطری نیز از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم می شود.

بر طبق اظهارات مدیربرنامه های بشار رسن، توافق با پرسپولیس اگرچه بسیار نزدیک است اما هنوز نهایی نشده و این اتفاق در صورتی رخ می دهد که باشگاه با شروط بشار رسن موافقت کند.

پی نوشت: حضور بشار رسن در تمرینات تیم پلیس عراق خلاف مقررات نیست اما اگر او به هر دلیل در تمرین فوق با مصدومیت مواجه شود، اقدام او غیرحرفه ای محسوب می شود.

سرمایه مردم در بورس، اسباب بازی جدید سیاستمداران برای قدرتنمایی

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید