کد خبر:28640
پ

برندگان چالش جمعه های طلایی اپلیکیشن بتاکاپ

طبق وعده اولین هفته از چالش جمعه های طلایی یا جمعه های شگفت انگیز اپلیکیشن بتاکاپ امروز 29 مرداد در حال برگزاری است و تا ساعت 12 ظهر ادامه دارد. همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم در روز جمعه، ورودی شرکت در چالش طلایی از 80 سکه به 1000 سکه افزایش پیدا می کند و […]

طبق وعده اولین هفته از چالش جمعه های طلایی یا جمعه های شگفت انگیز اپلیکیشن بتاکاپ امروز 29 مرداد در حال برگزاری است و تا ساعت 12 ظهر ادامه دارد.

همانطور که پیشتر اعلام کرده بودیم در روز جمعه، ورودی شرکت در چالش طلایی از 80 سکه به 1000 سکه افزایش پیدا می کند و جوایزش نیز از 160 سکه به 15 هزار سکه و 15 هزار امتیاز افزایش می یابند که بین برندگان تقسیم می شود.

اگر قصد شرکت در چالش طلایی و افزایش امتیازات خود را دارید، شما می توانید در طول هفته سکه های خود را به 1000 سکه برسانید و یا از بخش فروشگاه قسمت مترقه اقدام به خرید بلیت چالش طلایی کرده و با مستقیماً اقدام به خرید 1000 سکه نمائید.

به یاد داشته باشید طبق مقررات هر فرد با هر شماره در هر روز تنها یکبار می تواند در چالش طلایی شرکت کند.

 

این فرصت طلایی را برای بهبود جایگاه خود در جدول رده بندی ماهانه از دست ندهید. شما می توانید برای آشنایی با سوالات چالش طلایی جمعه ها اقدام به خرید جزوه سوالات چالش شگفت انگیز جمعه ها از بخش فروشگاه قسمت متفرقه نمائید چرا که برخی از سوالات چالش جمعه ها از آن جزوه طرح خواهد شد.

 

برندگان چالش جمعه های طلایی اپلیکیشن بتاکاپ

 

لیست برندگان چالش طلایی 29 مرداد

 

 

 

 

دقت داشته باشید تقسیم سکه ها و امتیارات بین برندگان بعد از نهایی شدن تعداد برندگان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید