کد خبر:39858
پ

برنامه و زمان شروع نیم فصل دوم لیگ اعلام شد

سهیل مهدی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ در خصوص برنامه و زمان شروع نیم فصل دوم لیگ صخبتهایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید. برنامه و زمان شروع نیم فصل دوم لیگ مهدی گفت: فکر می‌کنم قبل از جام جهانی بیشتر از 10 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشیم. مناسبت‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ […]

سهیل مهدی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ در خصوص برنامه و زمان شروع نیم فصل دوم لیگ صخبتهایی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید.

برنامه و زمان شروع نیم فصل دوم لیگ

مهدی گفت:

فکر می‌کنم قبل از جام جهانی بیشتر از 10 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشته باشیم. مناسبت‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم در نظر بگیریم. در این دو ماه می‌توانیم بیشتر از 4 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کنیم و احتمالا 5 یا 6 هفته خواهد بود. در بهترین حالت 12 هفته را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌توانیم برگزار کنیم. یک هفته که باقی بماند باید جام جهانی برگزار شود. بعد دوباره تیم‌ها بازی کنند، پنجره نقل و انتقالات و تعطیلات میان فصل را داریم. به این صورت تیم‌ها یک هفته پس از جام جهانی درگیر مسابقات می‌شوند. پس این فشردگی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برمی‌داریم. بازی‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزادتر می‌کنیم تا تیم‌ها بتوانند بعد از جام جهانی حداقل دو سه هفته بازی کنند و بعد وارد نقل و انتقالات شویم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید