کد خبر:7223
پ

بررسی همه احتمالات و شرایط صعود پرسپولیس از گروه C

بتاکاپ – پرسپولیس برای صعود از گروه خود دو بازی سخت برابر الدحیل قطر و شارجه امارات پیش رو دارد. شاگردان یحیی با دو پیروزی برابر التعاون مسیر صعود را هموار کردند، اما اگر می‌خواهند بدون دردسر و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند، باید برابر الدحیل قطر نیز به برتری برسند. […]

بتاکاپ – پرسپولیس برای صعود از گروه خود دو بازی سخت برابر الدحیل قطر و شارجه امارات پیش رو دارد. شاگردان یحیی با دو پیروزی برابر التعاون مسیر صعود را هموار کردند، اما اگر می‌خواهند بدون دردسر و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند، باید برابر الدحیل قطر نیز به برتری برسند.

 

بررسی همه احتمالات و شرایط صعود پرسپولیس از گروه C

بررسی همه احتمالات و شرایط صعود پرسپولیس از گروه C

پرسپولیس درصورتی که در بازی آینده برابر الدحیل با هر نتیجه‌ای به برتری برسد، صعود خود را به عنوان تیم اول و یک هفته پیش از اتمام دور گروهی قطعی می‌کند. با توجه به نمایش ضعیف التعاون در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان و بازی خوبی که شارجه برابر الدحیل از خود نشان داد این احتمال می‌رود که شارجه با تفاضل گل بالا بتواند از سد التعاون عربستان عبور کند. پرسپولیسی‌ها با دو امتیاز از دو بازی آینده هم می‌توانند صعود خود را قطعی کنند به شرطی که الدحیل در بازی پایانی برابر التعاون به برتری نرسد که به پیروزی نرسیدن الدوحیل مقابل تیم ضعیف التعاون بعید به نظر می‌رسد.

اگر الدحیل پرسپولیس را شکست دهد، با فرض پیروزی الشارجه مقابل التعاون، پرسپولیس در بازی آخر مقابل الشارجه، با فرض پیروزی الدوحیل مقابل التعاون، با مساوی هم از گروهش صعود نمی‌کند چرا که تفاضل گل الشارجه بهتر از پرسپولیس خواهد بود.

 

برنامه بازیهای پرسپولیس در آسیا

 

جدول گروه پرسپولیس آسیا 2020

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید