کد خبر:32205
پ

بررسی مقایسه ای عملکرد کوین یامگا با مامه تیام و شیخ دیاباته

کوین یامگا بازیکن جدید استقلال در اولین بازی اش برای استقلال یا به عبارتی در Debut Game خود توانست بریس کند و دو سولوگل زیبا به ثمر برساند. عملکرد این بازیکن به حدی مثبت بود که بسیاری او را فراتر از دیاباته کند و سنگین و در حد مامه تیام با سم گلزنی بالا می […]

کوین یامگا بازیکن جدید استقلال در اولین بازی اش برای استقلال یا به عبارتی در Debut Game خود توانست بریس کند و دو سولوگل زیبا به ثمر برساند. عملکرد این بازیکن به حدی مثبت بود که بسیاری او را فراتر از دیاباته کند و سنگین و در حد مامه تیام با سم گلزنی بالا می دانند. به نظر شما کوین یامگا بهتر است یا تیام و دیاباته ؟

 

بررسی مقایسه ای عملکرد کوین یامگا با مامه تیام و شیخ دیاباته

یامگا که با فیزیک بدنی خوب خود از قدرت بدنی بالاتری نسبت به تیام برخوردار است، با قد 187 سانتی متری خود در نبردهای تن به تن و نبردها هوایی نیز موثر عمل می کند و در چند صخنه، بازیکنان ذوب اهن به واسطه برخورد به بدن یامگا، دچار مصدومیت شدند و گویی به صخره ای سفت برخورد کرده اند. علاوه بر قدرت بدنی و فیزیک مناسب، یامگا از گام های بلندی برخوردار است که نظیر این گام های بلند در فوتبال ایران به ندرت دیده می شود و تنها مهدی ترابی است که قادر است با گام های بلند خود با سرعت، بازیکنان مقابل خود را از پیش روی بردارد و حالا یک رقیب برای او به نام کوین یامگا پیدا شده است.

یامگا به قدری سریع است که با گام های بلندش مثل یک دونده دوی 100 متر به سادگی قادر است بازیکنان مقابل خود را از پیش روی بردارد و در بازی استقلال مقابل ذوب اهن در چندین صحنه، توانست بازیکنان ذوب آهن را با سرعت خود از بازی محو کند.

او در کنار همه ویژگی های مثبتی که دارد، یک تمام کننده قهار نیز به حساب می آید به طوری که در گل اولش، مثل یک فوتسالیست، با یک چرخش ناگهانی و ضربه ای دقیق توانست کنج دروازه ذوب اهن را هدف قرار دهد و در گل دوم نیز علی رغم اینکه بازی در دقایق پایانی دنبال می شد اما از توان پاهای یامگا چه برای جلو بردن توپ تا محوطه جریمه و چه به لحاظ دقت زدن ضربه آخر کم نشد تا یاد و خاطره مامه تیام و ضربات فوق العاده دقیقش برای استقلالی ها زنده شود.

آنچه که مشخص است، یامگا کلاس بازی بالاتری نسبت به دیاباته دارد و استقلالی ها از این جهت باید خوشحال باشند که مهاجم کند فصل گذشته خود را با یامگا تعویض کرده اند.

در ادامه توجه شما را به استارت 60-70 متری یامگا جلب می نمائیم که بازیکن ذوب آهن 3-4 متری از او عقب افتاد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید