کد خبر:6813
پ

بررسی عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل التعاون | خریدهای معمولی بلای جان یحیی

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته توانست در یک بازی حساس مقابل التعاون صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا، به برتری خفیف 1 بر 0 دست پیدا کند اما نوع نمایش این تیم در این بازی که مقابل تیم دوازدهم لیگ عربستان ارائه کرد، بسیاری از هواداران پرسپولیس را نگران کرد؛ در ادامه به بررسی دلایل […]

تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته توانست در یک بازی حساس مقابل التعاون صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا، به برتری خفیف 1 بر 0 دست پیدا کند اما نوع نمایش این تیم در این بازی که مقابل تیم دوازدهم لیگ عربستان ارائه کرد، بسیاری از هواداران پرسپولیس را نگران کرد؛ در ادامه به بررسی دلایل عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل التعاون می پردازیم.

 

جدول گروه پرسپولیس در آسیا 2020

 

زمان بازی بعدی پرسپولیس

 

بررسی عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل التعاون | خریدهای معمولی بلای جان یحیی

بررسی عملکرد ضعیف پرسپولیس مقابل التعاون | خریدهای معمولی بلای جان یحیی

بدون شک یحیی گل محمدی دلش نمیخواست در اولین تجربه آسیایی اش با پرسپولیس که مصادف با حساسترین بازی آنها نیز شده بود، بدون 3 امتیاز زمین بازی را ترک کند چرا که تساوی در این دیدار نیز احتمالاً حکم به عدم صعود پرسپولیس می داد بر همین اساس، گل محمدی از همان ابتدا سعی کرد تیمش را هجومی بچیند و در 20 دقیقه ابتدایی بازی، کار را مقابل تیم نه چندان قدرتمند عربستانی تمام کند اما ناهماهنگی بین بازیکنان جدید و قدیمی پرسپولیس و کیفیت بسیار پائین برخی از آنها از جمله سعید آقایی و میلاد سرلک باعث شد تا پرسپولیس با خوش شانسی نیمه اول را به سلامت به پایان برساند و شاید اگر درخشش حامد لک نبود، کار برای گل محمدی بسیار سخت می شد.

 

گل محمدی می بایست سپاسگذار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین اقدام فوری مدیریت این باشگاه مبنی بر اتمام فصل نقل و انتقالات این تیم تنها ظرف 72 ساعت باشد که توانست از بازیکنان جدید خود در این بازی استفاده کند چرا که در غیر این صورت او با بحران کمبود بازیکن در تیمش مواجه بود؛ گل محمدی در بازی شب گذشته به جز علی شجاعی از تمامی نفرات جدید تیمش در بازی استفاده کرد تا مشخص شود تا چه حد دستش برای حضور در بازیهای آسیایی بسته بوده است.

 

در بازی شب گذشته سعید آقایی نمایش ضعیفی از خود ارائه کرد  به طوری که الرشیدی هافبک نفوذی التعاون هرگاه دلشخواست او را به هر روشی که دوست داشت دریبل زد و بر روی دروازه لک خلق موقعیت کرد. میلاد سرلک نیز با سردرگمی عجیبی در میانه میدان هرگز نتوانست جانشین مناسبی برای کمال کامیابی نیا باشد و عدم درک او از نوع حرکات احمد نوراللهی، پرس بازیکنان پرسپولیس را می شکست و فرصت ضد حمله به التعاون می داد.

احسان پهلوان نیز نشان داد که با تعریف و تمجیدهایی که از او می شد، فاصله بسیار دارد و در بهترین حالت، ورژن ضعیف شده فرشاد احمدزاده به حساب می آید.

عیسی آل کثیر نیز اگرچه تحرک نسبتاً خوبی در خط حمله داشت اما عدم شناخت او و بازیکنان کناری اش باعث شد تا هرگز در موقعیت گلزنی قرار نگیرد و بیشتر رو به بازی فیزیکی و درگیرانه بیاورد.

 

آرمان رمضانی نیز در دقایق کوتاه حضورش در زمین به جز چند خطایی که انجام داد و بر رویش انجام شد، حرکت خاصی انجام نداد تا نشان دهد این بازیکن نیز به زمان بیشتری برای آشنایی با فضای پرسپولیس نیاز دارد.

 

تنها ستاره ای که از بین خریدهای جدید پرسپولیس بیرون آمد بدون شک حامد لک رود که با درخشش خود در اولین بازی اش برای پرسپولیس مانع از ثبت یک شکست تلخ برای پرسپولیس شد؛ او نشان داد می تواند جانشین مناسبی برای بیرانوند باشد. به جرات می توان گفت اگر رادوشویچ کوتاه قامت در دو صحنه نیمه اول در درون دروازه پرسپولیس قرار داشت، دروازه ش باز شده بود.

 

در مجموع پرسپولیس در این دیدار به اعتراف کادر فنی خود، نمایش خوبی ارائه نکرد و تنها به کسب سه امتیاز حساس بسنده کرد که از نان شب هم واجب تر بود، شادی گذشت زمان باعث ایجاد هماهنگی بین بازیکنان جدید پرسپولیس با سایرین و شناختشان از تفکرات گل محمدی شود؛ سرخ ها در این بازی بر روی یک ضربه کرنر به گل رسیدند و در جریان بازی به تعداد انگشتان یک دست نیز نتوانستند مقابل دفاع ضعیف التعاون که در لیگ عربستان شکست های پیاپی را تجربه کرده بود، ایجاد کنند که این موضوع زنگ خطر را برای گل محمدی در بازیهای آتی به صدا در آورده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید