کد خبر:21588
پ

بررسی عملکرد شهریار مغانلو | هر 3 بازی یک گل!

شهریار مغانلو سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس پیوست تا خیال کادر فنی پرسپولیس در خط حمله راحت شده باشد. در ادامه نگاهی داشته ایم به عملکرد شهریار مغانلو در ادوار مختلف لیگ برتر . با ما همراه باشید.   بررسی عملکرد شهریار مغانلو | هر 3 بازی یک گل! مغانلوی […]

شهریار مغانلو سرانجام پس از کش و قوس های فراوان به پرسپولیس پیوست تا خیال کادر فنی پرسپولیس در خط حمله راحت شده باشد. در ادامه نگاهی داشته ایم به عملکرد شهریار مغانلو در ادوار مختلف لیگ برتر . با ما همراه باشید.

 

بررسی عملکرد شهریار مغانلو | هر 3 بازی یک گل!

بررسی عملکرد شهریار مغانلو | هر 3 بازی یک گل!

مغانلوی 26 ساله از سال 2015 رسماً به دنیال حرفه ای وارد شده و کار خود را با تیم پیکان شروع کرد و سپس به طور قرضی راهی ملوان بندر انزلی شروع کرد. او در پیکان در 52 بازی موفق به دن 15 گل شد و در ملوان بندر انزلی نیز در 53 بازی 20 گل برای تیمش به ثمر رساند. پس از درخشش در پیکان در فصل نوزدهم او به تیم سانتاکلارای پرتغال پیوست اما در 7 بازی این تیم تنها موفق به زدن یک گل در جام حذفی پرتغال شد.

با نگاهی به عملکرد کلی شهریار مغانلو به سادگی می توان به این نکته رسید که او در زمره مهاجمین گلزن فوتبال ایران محسوب نمی شود چرا که به طور متوسط در هر 3 بازی یک گل به ثمر رسانده که آماری متوسط و ضعیف برای یک مهاجم محسوب می شود چرا که در مهاجمین گلزن معمولاً در هر 1.5 بازی یک گل به ثمر می رسانند و مهاجمین معمولی در هر 2.5 بازی 1 گل به ثمر می رسانند اما آمار شهریار مغانلو طوری است که او را از جمع مهاجمین گلزن لیگ کنار می زند.

 

سبک بازی شهریار مغانلو شباهت زیادی به عیسی آل کثیر دارد و در زمره مهاجمین قدرتی طبقه بندی می شود و فیزیک مناسبش برای حضور در پست مهاجم هدف، می تواند آمار سانترهای پرسپولیسی ها را در ادامه فصل بالا ببرد اما این موضوع به شرطی جواب می دهد که او مثل آرمان رمضانی عمل نکند و قدر این سانترها را بداند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید