کد خبر:25324
پ

بررسی شکست استقلال مقابل ذوب آهن | یاد و خاطره الدحیل زنده شد

شب گذشته در حالی که استقلال با علم به نتیجه تساوی دو تیم پرسپولیس و سپاهان می توانستبا یک پیروزی خانگی، فاصله امتیازات خود را با صدر جدول را کاهش دهد، با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد تا در آستانه دربی، نگرانی هواداران این تیم بابت عملکرد ضعی چند بازیکن استقلال و به طور […]

شب گذشته در حالی که استقلال با علم به نتیجه تساوی دو تیم پرسپولیس و سپاهان می توانستبا یک پیروزی خانگی، فاصله امتیازات خود را با صدر جدول را کاهش دهد، با نتیجه 2 بر 0 شکست خورد تا در آستانه دربی، نگرانی هواداران این تیم بابت عملکرد ضعی چند بازیکن استقلال و به طور کلی تیم استقلال که خسته نشان می داد افزایش پیدا کند.

 

بررسی شکست استقلال مقابل ذوب آهن | یاد و خاطره الدحیل زنده شد

در بازی شب گذشته آمار به شکل عجیبی به سود استقلال بود اما نتیجه در نهایت به سود ذوب آهن ثبت شد. آبی ها در بازی شب گذشته 14 ضربه کرنر زدند و با مالکیت 71 درصدی مقابل دفاع اتوبوسی ذوب آهن 6 موقعیت گل ایجاد کردند و این در حالی بود که ذوب آهن از دو موقعیت گل خود توانست دو گل بسازد و با 3 امتیاز شیرین تهران را ترک کند.

 

در شکست شب گذشته استقلال کادر فنی این تیم کمترین تقصیر را داشتند چرا که آنها توانستند علی رغم مصدومیت چند بازیکن کلیدی خود از جمله وریا غفوری و فرشید اسماعیلی و استراحت اجباری به مهدی مهدی پور و ارسلان مطهری در نیمه اول، توانستند در نیمه دوم دفاع اتوبوسی و چندلایه ذوب آهنرا باز کنند و اگر بی دقتی مهاجمین استقلال در زدن ضربات آخر و همچنین اشتباهات مرگبار عارف غلامی در خط دفاع نبود شاید کمترین حق استقلال در این بازی، تساوی بود.

 

شیخ دیاباته در ادامه روند ضعیف خود در این دیدار نیز عملکردی پائینتر از حد انتظار از خود به نمایش گذاشت و اشتباه عارف غلامی در صحنه گل دوم ذوب آهن، هواداران این تیم را به یاد اشتباه مسعود ریگی در بازی مقابل الدحیل انداخت که همان اشتباهات فردی باعث شد کار استقلال گره بخورد و شب گذشته نیز در اوج حملات استقلال با این اشتباه عجیب به یکباره آب سردی بر پیکر تیم استقلال ریخته شد و قادر به بازگشت به بازی نشدند.

 

در عملکرد خوب استقلال در بازی شب گذشته همین بس که شهاب گردان با 6 سیو، بهترین بازیکن زمین شد. هر چه که هست این استقلال برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا نیاز به چند مهره با کیفیت دارد چر که پیراهن این تیم برای برخی بازیکنان فیکس این تیم به شدت گشاد است و دو سه نفر از بازیکنان فیکس فعلی استقلال هرگز در حد و اندازه های بازی در تیم اصلی نیستند و کادر فنی از سر ناچاری به آنها میدان می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید