کد خبر:35187
پ

بررسی سیرک برنامه ایران اینترنشنال با مدرک جعلی برای زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال

در حالی که با صدور حکم کمیته استنیاف علیه باشگاه گل گهر، پرونده کسر امتیاز از این تیم و اضافه شدن امتیاز به سه تیم دیگر بسته شد اما در اتفاقی شگفت انگیز به سبک روش های انحراف افکار عمومی که نعشه مجازی معروف (ح.ق) به نمایش می گذارد، شبکه سعودی صهیونیستی  ایران اینترنشنال که […]

در حالی که با صدور حکم کمیته استنیاف علیه باشگاه گل گهر، پرونده کسر امتیاز از این تیم و اضافه شدن امتیاز به سه تیم دیگر بسته شد اما در اتفاقی شگفت انگیز به سبک روش های انحراف افکار عمومی که نعشه مجازی معروف (ح.ق) به نمایش می گذارد، شبکه سعودی صهیونیستی  ایران اینترنشنال که مجری فراری (مزدک میرزایی) برنامه هت تریک را اجرا می کند، اقدام به نمایش یک خیمه شب بازی برای تحت فشار قرار دادن فدراسیون فوتبال نزد افکار عمومی کرد.

 

بررسی سیرک برنامه ایران اینترنشنال با مدرک جعلی برای زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال

بررسی سیرک برنامه ایران اینترنشنال با مدرک جعلی برای زیر سوال بردن فدراسیون فوتبال

در برنامه هت تریک با استناد به یک فایل صوتی نامشخص که هرگز نیز در این برنامه به دلایل نامشخص پخش نشد به این موضوع اشاره شد که غلامرضا رفیعی به رئیس کمیته انضباطی در خصوص حکم کمیته انضباطی توصیه کرده است و همین مسئله باعث نقض آئین نامه انضباطی شده است!! او در ادامه به موارد مختلفی از جمله تاثیر خانم حمیرا اسدی و همچنین اعتراف غلامرضا رفیعی به تقصیر فدراسیون فوتبال در این پرونده پرداخت و بدون اینکه طرف مقابل یعنی کمیته انضباطی یا فدراسیون فوتبال فرصت دفاع داشته باشد، سیرک یک طرفه خود را به نفع یک تیم خاص جلو برد.

 

چه کسی فایل را ضبط و ارسال کرده است؟

در ابتدا باید گفت که در اصل این ماجرا جای تردید بسیاری وجود دارد و مخاطبین تا این لحظه جز دیدن و شنیدن آنچه مجریان این برنامه قصد القا به بینندگان داشتند، سند معتبری ندیده و نشنیده اند. با فرض اینکه یک فایل صوتی نیز در میان باشد، کدام عقل سلیم باور می کند که مثلاً گفتگوی تلفنی بین رفیعی و رئیس کمیته انضباطی شنود شده باشد (مسلماً خودشان مکالمه را ضبط نکرده و برای این برنامه ارسال نکرده اند!) که اکنون این فایل اینگونه به صورت نامشخص به دست مزدک میرزایی رسیده باشد؟  در ثانی این دو فرد آنقدر به مسائل حقوقی واقف هستند که چنین مواردی را مطرح نکنند و حتی اگر هم قرار به طرح آن باشد در حضور شاخص ثالثی نباشد که مبادا او صدای آنها را ضبط کرده باشد.

 

چطور می توان ثابت کرد فایل صوتی مذکور، صدای افراد مشابه نبوده است؟

در مجموع به فرض هم چنین فایل وجود داشته باشد، چطور می توان ثابت کرد طرفین این مکالمه صوتی علامرضا رفیعی و رئیس کمیته انضباطی بوده اند؟ مگر همین چند وقت پیش محمدحسین کنعانی زادگان با وجود انتشار فیلم هتاکی اش به هواداران استقلال مدعی نشد، بر روی تصویرش صداگذاری شده است؟ مگر همین چندی پیش نبود که مرتضی فنونی زاده منکر فایل صوتی منتشر شده منتسب به خودش شد و مدعی شد فردی به سبب شباهت صدا به وی این فایل صوتی را تنظیم کرده است؟

 

کدام استقلال نقض شد؟

در انتها ذکر این نکته ضروریست که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رکنی از فدراسیون فوتبال است و در واقع زیرمجموعه آن محسوب می شود و مشورت اعضای این کمیته با سایر مسئولین فدراسیون فوتبال که در جریان قضیه بوده، مصداق نقض استقلال کمیته را ندارد و حتی اگر فرض بر صحت ادعای موارد مطروحه نیز بگیریم، غلامرضا رفیعی در مشورت خود به رئیس کمیته، نمونه مذکور را مشابه با رای پرونده سایپا و پیکان دانسته است. کما اینگه اگر هرگونه صحبت یا حرف شخصیت حقیقی یا حقوقی در خصوص این پرونده مصداق توصیه یا زیر سوال بردن استقلال کمیته انضباطی را داشت، برنامه فوتبال برتر بارها این استقلال را نقض کرد و طرفین دعوا بارها در رسانه های دیداری، شنیداری و نوشتاری با استناد به ماده قانون های مدنظر خود، کمیته انضباطی را به سمت صدور حکم به نفع خود تشویق می کردند. آیا توصیه های وکلای باشگاه استقلال، پیکان، سپاهان و گل گهر که هر یک از دیدگاه خود به موضوع نگاه می کردند و کمیته انضباطی و استیناف را به صدور حکم به نفع خود هدایت می کردند نیز مصداق نقض استقلال آنها است؟

 

مزدک میرزایی و محمد تقوی عروسک های سیستم

در رویکرد رنگی مزدک میرزایی که به تیم پرسپولیس علاقه قلبی داشته و دارد از قدیم الایام تردیدی وجود ندارد و محمد تقوی نیز در قامت یک شبه کارشناس خودفروخته که هیچ افتخار و عنوان خاصی در کارنامه مربیگری خود ندارد، تنها اهداف گردانندگان و اتاق فکر این برنامه را دنبال می کند چرا که به واسطه حضور در این برنامه پول دریافت می کند و مجبور به تبعیت از خط مشی و خط فکری آنهاست. او حتی در پاسخ به اینکه چرا فایل صوتی منتشر نشده نیز صحبتهای مبهم و بی معنایی را مطرح کرد تا مشخص شود چنین موضوعی از اساس، اعتبار ندارد و انها نیز خود به خوبی می دانند در اصالت این فایل صوتی جای تردید وجود دارد اما به سبب ایجاد تشویش در اذهان عمومی و قرار دادن فشار بر روی فدراسیون فوتبال و همچنین تیم استقلال، چنین موضوعی را مطرح کرده اند تا احتمالاً حواشی ناکامی تیم محبوبشان در سوپرجام به انزوا کشیده شود و بحث در خصوص یک فایل صوتی نامشخص در رسانه ها بیشتر دنبال شود.

 

هر چه که هست، با ادامه این روند، افکار عمومی بیشتر به ماهیت و چهره زشت و پلید برنامه هت تریک که حتی در کارشناسی های داوری نیز یک سیاست خاص را دنبال می کند، آشنا می شوند. مزدک میرزایی و تقوی به تصور اینکه با مطرح کردن این مورد، در مصونیت دولت انگلستان و مافیای سعودی-صهیونیست قرار دارند و فدراسیون فوتبال نمی تواند پیگرد قضائی علیه آنها داشته باشد، به سادگی تنها یک اتهام تائید نشده و بدون سند را علیه مسئولین ارشد فدراسیون فوتبال صادر کردند.

دیدگاه کاربران 8 دیدگاه
  • ماسا 6 مه 2022 / 7:16 ب.ظ

    خوب فایل صوتی پخش شد و دروغ هم نبود طرف هم تائید کرد که این حرفها رو زده. گفته مشورت داده ولی دقیقا دستور داده بود. کامنتهاتونو پس بگیرین متعصبین استقلالی.

    • امان 6 مه 2022 / 9:38 ب.ظ

      الان مسئله اینه دستور بوده یا مشورت؟ مگه ‌هر هرت ه قاضی تحت تاثیر حرف دیگران حکم بده؟ اصلا به فرض قاضی کمیته انضباطی تحت تاثیر حکم داده. کمیته استیناف چی؟ اونا تحت تاثیر چی حکم دادن؟؟ خخخ کونتون میسوزه از صدرنشینی استقلال برید یخ بخرید برای اخر فصل با این چیزا قهرمان نمیشید

  • میلاد خداویسی 13 فوریه 2022 / 8:43 ق.ظ

    مدیر این سایت هم معلومه جیره خور فدراسیون فوتباله،مزدک میرزایی از این همه فساد فرار کرد رفت لندن،فایل صوتی کاملا صحت داره ،اون اعضای فدراسیون که با لابی گری با پول هایی که عزیزی واسشون خرج کرد اومدن خادم رو رییس فدراسیون کردن ،الان که عزیزی خادم دیگه به اون اعضا هیچ اعتنایی نداره میخوان عزلش کنن،تک تک سلول های فدراسیون فوتبال رو فساد گرفته ،همین دو دستگی هایی که ایجاد شده باعث حذف استقلال پرسپولیس شد،فدراسیون اومد مثل سال های قبل یه سری مدارک جعلی واسه AFCفرستاد ،یه سری دیگه تو همون فدراسیون دستشونو واسه AFCرو کرد که این مدارک جعلی هستن،اخرین حرفمم اینه مزدک میرزایی رفت چون ازین همه فساد تو فوتبال ایران خسته شده بود

    • عیسی 13 فوریه 2022 / 9:06 ق.ظ

      میشه بگی چرا اصل فایل صوتی رو منتشر نکردن ؟ اگه یه دلیل منطقی داشته باشی حرفت درسته . مگه تا الان هر چی فایل صوتی در اومده بیرون از کنعانی زادگان و مرتضی فنونی زاده و …. منکر نشدن و نگفتن صداگذاری بوده ؟ مطمئن باش اگر 1 درصد مطمئن بودن به اعتبار فایل صوتی اونو پخش میکردن . منتها برای جلوگیری از آبروریزی بعدی اینکارو نکردن. به قول معروف فقط میخواستن یه شائبه ای این وسط ایجاد کنن و دقیقاً مصداق بارز تشویش اذهان عمومی بود حرکتشون

  • علی 12 فوریه 2022 / 10:01 ق.ظ

    مردک میرزایی که به ایران اینتر نشنال لندن پناه برده که تامیت هزینه اش بوسیله عربستان دشمن ایران انجام می شود از همان اول هم یک ساده لوح ابله بود . خطای پنالتی دقیقه 86 در بازی دربی به نفع استقلال را که اکثر قریب به اتفاق کارشناسای فوتبال تایید کرده بودند ، حتی توسط کمیته داوران که همه میدانیم به طرف لنگیا غش می کند ، را زیر سوئال برده بود آن هم توسط یک داور ایرلندی که معلوم نبود از کجا پیداش کرده بود و قطعا هم حساب بانکیشو پر کرده بودند. در قضیه گلگهر هم تخلف اظهر من الشمس بود و کاملا آشکار و بدون ابهام. خود باشگاه گلگهر با ارسال نامه به فدراسیون مسئولیت بازیکن را پذیرفته بود و در قانون هم تصریح شده که در صورت وجو.د چنین تخلفی ( ) بازی سه بر صفر به نفع تیم هایی می شود که روبروی آنها این بازیکن متخلف بازی کرده . باید در عقل هر کس که به این رای صحیح شک می کند تردید کرد مگر اینکه پای تمایلات رنگی در کار باشد .

  • محمد 9 فوریه 2022 / 11:15 ب.ظ

    واقعا برای نویسنده این متن متاسفم چرا حقایق رو دروغ جلوه میدید و حق رو باطل میکنید حالا چون طرف از ایران رفته حق رو ناحق میکنید و حق یه استان و یه باشگاه رو میخوری به خاطر عوامل فدراسیون واقعا که از خدا بترس وجدان هم چیز خوبی هست

    • ldel 10 فوریه 2022 / 7:10 ق.ظ

      حق چی بابا . مسئولین تیم خودتون میدونستن بازیکن غیر مجازه ولی بازم با پرو بازی بازیش دادن . بازی اولو بگیم نمیدونستن ولی از بازی دوم به بعد میدونستن . چرا بازیش دادن؟

    • حامد 10 فوریه 2022 / 9:57 ق.ظ

      یارو از ایران رفته شرفشم با خودش برده . شما شک نکن اگر به این فایل صوتی مطمئن بودن 100 درصد پخشش میکردن ولی چون خودشونم مطمئن نبوده و نیستن پخش نکردن و فقط یه شایعه رو اومدن رسانه ای کردن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید