کد خبر:7466
پ

بررسی سبک بازی الشارجه | توپ را می دهند و ضد حمله برق آسا می زنند!

دو برد پیاپی برای الشارجه تقویت شده در بازگشتش به لیگ قهرمانان آسیا پس از کرونا برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در ایران به خصوص هواداران پرسپولیس که الشارجه را ضعیف ترین تیم گروه می پنداشتند غیرمنتظره بود. در ادامه به بررسی اجمالی سبک جدید بازی الشارجه می پردازیم با بتاکاپ همراه باشید. […]

دو برد پیاپی برای الشارجه تقویت شده در بازگشتش به لیگ قهرمانان آسیا پس از کرونا برای بسیاری از علاقه مندان به فوتبال در ایران به خصوص هواداران پرسپولیس که الشارجه را ضعیف ترین تیم گروه می پنداشتند غیرمنتظره بود. در ادامه به بررسی اجمالی سبک جدید بازی الشارجه می پردازیم با بتاکاپ همراه باشید.

 

بررسی سبک بازی الشارجه | توپ را می دهند و ضد حمله برق آسا می زنند!

بررسی سبک بازی الشارجه | توپ را می دهند و ضد حمله برق آسا می زنند!

الشارجه در نقطه مقابل الدحیلی قرار دارد که به فوتبال مالکانه و پاس های پر تعداد برای پیدا کردن روزنه نفوذ به دفاع حریف علاقه داشت. تیم اماراتی با توجه به در اختیار داشتن 3 بازیکن فوق العاده خطرناک به نام های کایو، کوردونا، ویلیتون که در ضد حملات به شکل برق آسایی سریع عمل می کنند، در دو بازی اخیر خود با حداقل مالکیت توپ، سعی در جلو کشیدن تیم حریف می کند و بلافاصله پس از بازپس گیری توپ در سریعترین زمان ممکن توپ را به کایو رسانده و او مامور طراحی ضدحملات این تیم است که عمدتاً نیز با گل همراه شده است.

 

یکی دیگر از برگ برنده های الشارجه در دو دیدار اخیر، استفاده صحیح از ضربات آزاد است که به بهترین نحو ممکن از آنها استفاده می کنند و در دو بازی اخیر با همین حربه، موفق به زدن 3 گل به حریفان شدند که آمار جالبی به نظر می رسد.

 

دفاع الشارجه در بازی رفت مقابل پرسپولیس، چندان مستحکم به نظر نمی رسید اما در دو بازی اخیر این تیم، تغییرات زیادی هم در شکل دفاع و هم در نفراتی که در خط دفاع به میدان می روند ایجاد شده است و به نوعی پرسپولیس می بایست آنالیز بازی رفت مقابل الشارجه را فراموش کند چرا که با یک تیم کاملاً متحول شده رو به روست که نقاط قوتش به مراتب بیشتر از نقاط ضعفش است و از کوچکترین لغزش حریف نهایت استفاده را می برد.

 

ولیتون مهاجم برزیلی الشارجه به تازگی از الوصل به این تیم پیوسته و نقش پر رنگی در افزایش قدرت تهاجمی این تیم داشته و از گوشه و کنار خبر می رسد او در بازی با التعاون مصدوم شده و شاید به بازی با پرسپولیس نرسد.

 

شرایط جدول گروه پرسپولیس برای سرخ پوشان تهرانی راهی جز پیروزی در این دیدار حساس برای صعود را باقی نگذاشته است اما به نظر می رسد شاگردان گل محمدی می بایست نهایت دقت را در این زمینه به خرج دهند چرا که اگر بی محابا به سمت دروازه الشارجه حمله کنند، تاوان سختی می پردازند. با توجه به اینکه الشارجه با یک تساوی نیز احتمالاً تیم دوم صعود کننده از گروه C خواهد بود، این تیم قادر است از همان ابتدا، استراتژی و دام خود برای حریف را پهن کند و با تجمع در یک سوم دفاعی خود، چشم به استفاده از ضدحملات و فضای پشت مدافعین پرسپولیس داشته باشد که با توجه به حضور سه مهاجم سرعتی در این تیم، بازیکنان پرسپولیس می بایست نهایت دقت را در مهار این تیم داشته باشند چرا که سابقه نشان داده پرسپولیس هرگاه گل اول بازی را دریافت کرده، معمولاً برنده از آن دیدار خارج نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید