کد خبر:8507
پ

بررسی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا 2020/2021

با مشخص شدن جدول گروه های لیگ قهرمانان اروپا 2020/2021 بسیاری از علاقه مندان به فوتبال دوست دارند تا از وضعیت تیمهای مختلف حاضر در این رقابتها مطلع شوند. در ادامه به بررسی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا 2020/2021 و پیش بینی شانص سعود هر گروه پرداخته ایم.   پخش زنده لیگ قهرمانان […]

با مشخص شدن جدول گروه های لیگ قهرمانان اروپا 2020/2021 بسیاری از علاقه مندان به فوتبال دوست دارند تا از وضعیت تیمهای مختلف حاضر در این رقابتها مطلع شوند. در ادامه به بررسی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا 2020/2021 و پیش بینی شانص سعود هر گروه پرداخته ایم.

 

پخش زنده لیگ قهرمانان اروپا

 

تاریخ و ساعت بازی های لیگ قهرمانان اروپا

 

آموزش پیش بینی فوتبال به روش منطقی

 

بررسی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا 2020/2021

 

بررسی تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا 2020/2021

 

گروه A
دو تیم از 4 تیم این گروه در حد و اندازه های صعود از گروه نیستند البته وضعیت صعود تیم ها در این گروه ارتباط زیادی به عملکرد تیم شگفتی ساز سالزبورگ تیم سابق ارلینگ هالند دارد. آنها توانستند در فصل قبل در مرحله گروهی 16 گل به ثمر برسانند اما آنها دیگر هالند را در اختیار ندارند اگرچه در لیگ اتریش با 5 پیروزی پیاپی همچنان در صدر جدول هستند. بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی که رکورد 32 بازی بدون شکست را در کارنامه داشت شنبه مقابل هانوفر شکست سنگینی را متحمل شد تا نشان دهد شکست ناپذیر نیست. دیگر تیم قدرتمند این گروه اتلتیکو مادرید است که با حضور سوارز خطرناک تر از قبل نشان می دهد. آنها در سال 2016 تا نیمه نهایی بازی ها نیز صعود کردند و یکی از گزینه های صعود به دور بعد محسوب می شوند. لوکوموتیو مسکو نیز دیگر تیم این گروه است که به نظر نمی رسد مشکلی برای سایر تیم ها ایجاد کند.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه A لیگ قهرمانان اروپا: بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید

 

 

گروه B
رئال مادرید حتی اگر در روز خوبش هم نباشد، هوادارانش انتظار برد و صعود از مرحله گروهی را از آن دارند اما در فصل گذشته آنها در مرحله گروهی به دست منچسترسیتی حذف شدند و متوجه شدند که دیگر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به سادگی قبل نیست مخصوصا وقتی بدانیم هر سه تیم دیگر این گروه از ساختار دفاعی خوب و پرس بالایی برخوردارند. تیم آنتونیو کونته یعنی اینترمیلان نیز در فصل جدید سری آ با 9 گل زده و 5 گل خورده وضعیت با ثباتی ندارد؛ آنها اشرف حکیمی، آرتورو ویدال و الکساندر کولاروف را جذب کرده اند و یکی از شانس های صعود از گروه محسوب می شوند. وضعیت شاختار نسبت به روزی که با نتیجه 5 بر 0 مقابل اینترمیلان در نیمه نهایی یورو لیگ مغلوب شدند بهتر شده است و نباید این تیم را نیز دست کم گرفت. تیم قدرتمند مارکو روز یعنی مونشن گلادباخ هم نمونه کاملی از یک تیم قدرتی است که تیمهای حریف را از بالا پرس می کند اما شانس زیادی برای صعود از این گروه ندارد.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه B لیگ قهرمانان اروپا: رئال مادرید و اینترمیلان

 

گروه C
فلسفه پپ گواردیولا در فوتبال پس از آخرین قهرمانی این تیم تغییر کرده به طوری که تیم او دیگر قادر نیست به سادگی از سد حریفان حتی تیمهای لیگ برتر انگلیس بگذرد اما این داستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا احتمالاً متفاوت خواهد بود.مارسی با سرمربی خود یعنی آندره ویلاس بواش تیمی خطرناک در ضدحملات است که می تواند برای هر حریفی خطرناک باشد. پورتو با مهدی طارمی که تخصص بالایی در پنالتی گرفتن دارد نیز در این گروه حضور دارد که هنوز در پی جذب بازیکنان جدید است. قهرمان یونان نیز دو سال است که به دستاور خاصی به دست نیاورده بود اما فصل گذشته توانست تاتنهام، آرسنال و ولوز را در یورو لیگ به دردسر بیاندازد و به نظر می رسد همه تیم های این گروه، از مواجهه با منچسترسیتی هراس داشته باشند.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه C لیگ قهرمانان اروپا: منچسترسیتی و مارسی

 

گروه D
لیورپولی ها خاطره بدی از مصاف با آژاکس دارند چرا که در سال 1966 در جام باشگاه های اروپا با نتیجه سنگین 5 بر 1 در آمستردام مقابل معدن فوتبالیست های اروپا شکست خوردند و به طرز جالبی این د وتیم تاکنون در هیچ رقابت اروپایی با هم مواجه نشده بودند. نکته ناراحت کننده برای آژاکس این است که ستاره های این تیم از جمله دلیخت، حکیم زیاش، فن دبیک،فرانکی دی یانگ که با آنها تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدند، از تیم رفته اند که این موضوع آژاکس را در موضع ضعف قرار داده است.قرهمان دانمارک یعنی میتجی لند نیز با کامبک عجیبش مقابل اسلاویا پراگ در پلی آف توانست به مرحله گروهی برسد. آتالانتا که توانسته بود PSG را حذف کند نیز در این گروه حضور دارد؛ آنها با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته در این فصل نیز حضور دارند و تنها مدافع خود یعنی تیموتی کاستانه را از دست داده اند.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه D لیگ قهرمانان اروپا: لیورپول و آتالانتا

 

 

گروه E
بعد از ریخت و پاش زیاد چلسی در نقل و انتقالات تابستانی، بسیاری از هواداران این تیم انتظار صعود از مرحله گروهی را دارند که با توجه به تیم های حاضر در گروه چلسی این اتفاق محتمل به نظر می رسد. در این گروه سویا قهرمان یورولیگ حضور دارد که مصاف با آن برای هر حریفی ترسناک به نظر می رسد اگرچه انها اور بانگا، سرخیو ریکو و سرخیو رگیلون را از دست داده اند اما همچنان به دنبال ماجراجویی در اروپا هستند. کراسنودار تیم سوم لیگ روسیه با پیروزی بر پائوک یونان در پلی آف جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. آخرین تیم این گروه رن فرانسه است که در جدول لیگ سری 1 فرانسه در رده سوم قرار گرفت و دومین تیم ضعیف رقابتها محسوب می شود.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه E لیگ قهرمانان اروپا: چلسی و سویا

 

گروه F

بدون شک ضعیف ترین گروه این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا است. در این گروه لوسین فاوره با جوانان مستعدش در تیم دوردتمند حضور دارند و زنیت سن پترزبورگ روسیه با سردار آزمون قهرمان دو دوره پیاپی لیگ روسیه نیز از شانس های صعود این گروه محسوب می شود. لاتزیو که فصل گذشته سری آ را با مقام چهارمی به اتمام رساند در شروع فصل جدید پس از کرونا توفیق چندانی نداشته و کلاب بروخه قهرمان بلژیک نیز با انگیزه های فراوان برای صعود از این گروه حضور دارد اما به نظر نمی رسد شانس زیادی برای رسیدن به مرحله حذفی داشته باشد.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه F لیگ قهرمانان اروپا: دورتمند و زنیت

 

گروه G

بدون شک جذاب ترین گروه مرحله گروهی جائیست که تقابل دوباره لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در پیراهن دو تیم بارسلونا و یوونتوس خواهیم دید؛ اگرچه هر دو بازیکن به دوران افت خود نزدیک می شوند اما هنوز هم که هنوز است، تماشای تقابل دو ابر ستاره فوتبال جهان جذاب خواهد بود. این بازی می واند تکرار فینال 2015 یا یک چهارم نهایی 2017 باشد اما سرمربی یوونتوس و بازیکنانش تغییرات زیادی نسبت به آن سالها کرده اند اگرچه بارسلونا نیز تغییراتی زیادی در پست مربی اش داشته و باید دید در مصاف دو مربی جدید این تیم ها یعنی کومان و پیرلو کدام برنده خواهد شد. دیناموکیف با سرمربی معروف خود یعنی لوچسکیو نیز مترصد استفاده از فرست امتیاز از دست دادن یوونتوس و بارسلونا است تا با خلق یک شگفتی بتواند از این گروه صعود کند. تیم قهرمان مجارستان یعنی فرنک واروش که ضعیف ترین تیم این گروه و به طور کلی مسابقات محسوب می شود نیز برای اولین بار طعم حضور در لیگ قهرمانان اروپا را می چشد.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه G لیگ قهرمانان اروپا: بارسلونا و یوونتوس

 

گروه H
شاید گروه H را بتوان پیچیده ترنی گروه این دوره از مسابقات دانست چرا که با عملکرد سینوسی منچستریونایتد، وضعیت صعود تیمها در این گروه نامشخص است.پاری سن ژرمن و لایپزیش دو تیمی هستند که در نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند و همین موضوع، پیش بینی این گروه را دشوار کرده است. باشاک شهیر نیز به عنوان قهرمان لیگ ترکیه با ناصر چادلی و دمبا با یکی از تیم های مرموز این گروه است که رقابتهای گروه H را دیدنی خواهد کرد.

پیش بینی تیم های صعود کننده از گروه H لیگ قهرمانان اروپا: پاری سن ژرمن و لایپزیش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید